۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۵۴۶۲۱۱
سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد لرستان:

مسجد محور تربیت نسل انقلابی است

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان مساجد را سنگر و محور تربیت نسلی انقلابی خواند و گفت: برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن مساجد باید رونق یابند و برنامه های کانون های مساجد تقویت شود.
کانون مساجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد ابدالی پور، سرپرست جدید دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت کانون مساجد در جذب و هدایت نسل جوان و نوجوان گفت: کانون مساجد ظرفیتی مناسب در راستای تربیت دینی و نسل نو و مقابله با هجمه های فرهنگی است.

فعالیت 387 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان لرستان

ابدالی پور با اشاره به فعالیت 387 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان لرستان بیان کرد: این کانون ها ظرفیتی عظیم در راستای اجرای برنامه های دینی و فرهنگی و تربیت نسلی انقلابی هستند.

وی مساجد را محور تداوم انقلاب اسلامی نامید و افزود: مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته و امروز نیز در تداوم انقلاب مؤثر هستند.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه مسجد محور تربیت نسل انقلابی است، عنوان داشت: با توجه به تلاش دشمن در جبهه جنگ نرم و راه انداختن توطئه های فرهنگی برای به گمراهی کشاندن نسل جوان با تربیت نسلی انقلابی می توان جلوی این هجمه ها را گرفت.

وی مساجد را محور مقابله با توطئه های دشمنان دانست و ادامه داد: مسجد سنگر است و با استفاده از ظرفیت های تبلیغی و فرهنگی و بهره مندی از حضور مبلغان و ائمه جمعه در این مکان مقدس تلاش می شود برنامه های فرهنگی اثرگذار اجرا شود.

ابدالی پور با اشاره به تلاش دشمن در جبهه جنگ نرم و جداسازی نسل جوان از انقلاب و ارزش های دینی عنوان داشت: رونق بخشی به برنامه های کانون مساجد و تقویت آنها امری مهم برای خنث سازی دسیسه های دشمنان است.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در ادامه با گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: برنامه های این ایام باید با شکوه برگزار شوند و در برگزاری این برنامه ها از ظرفیت جوانان و نوجوانان بهره مند شد.

وی به نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر اشاره و عنوان کرد: در این راستا پنج کمیته تخصصی به منظور بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی دبیرخانه کانون مساجد استان تشکیل شده است.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به برگزاری برنامه های مختلفی با محوریت دهه فجر در این کانون ها یادآور شد: کانون های شهری و روستایی استان میزبان برگزاری این برنامه های هستند./9459/پ203/ب1

ارسال نظرات