۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۵۴۶۲۳۸
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

برخورد با مفاسد اقتصادی سبب امیدواری مردم و ناامیدی دشمن می‌شود

نماینده ولی فقیه در هرمزگان رفع کمبودها و برطرف شدن مشکلات اقتصادی را مسلتزم همکاری دولت و مردم دانست و گفت:  برخورد با مفاسد اقتصادی و شفاف‌سازی سبب امیدواری مردم و نا امیدی دشمن می‌شود.
گردهمایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس عصر امروز در نشست هم‌اندیشی با ائمه جمعه استان هرمزگان با اشاره به خواسته و مطالبات به حق مردم از دولت و با تاکید بر اینکه مردم خواهان مرتفع شدن مشکلات اقتصادی هستند گفت: برخورد با مفاسد اقتصادی و شفاف‌سازی اقتصادی سبب امیدواری مردم و نا امیدی دشمن می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر برخورد با مفاسد اقتصادی افزود: رفع کمبودها و برطرف شدن مشکلات اقتصادی مسلتزم همکاری دولت و مردم است.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به عدم بهره مندی مردم هرمزگان از امکانات اقتصادی موجود در استان تصریح کرد: هرمزگانی ها باید از امکانات اقتصادی موجود در این استان بیش از پیش بهره ببرند.

آیت الله نعیم آبادی ادامه داد: مردم استان هرمزگان از ترافیک، آلودگی و سایر مشکلات ناشی از وجود صنایع و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی فعال در استان رنج می برند اما از فعالیت این صنایع و بنگاه های اقتصادی بی بهره اند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در ادامه تاکید کرد: برای توسعه استان می بایست بخشی از مازاد درآمد هرمزگان طبق قانون به این استان بازگردد.

در ادامه این گردهمایی، فریدون همتی استاندار هرمزگان از ائمه جمعه به عنوان متولیان دینی و فرهنگی تبیین کننده سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر منطقه یاد کرد و گفت: ائمه جمعه با در اختیار داشتن تریبون می توانند ظرفیت‌ها معرفی کنند و مردم را برای حل مشکلات فراخوانند./851/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات