۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۵۴۶۲۶۶
نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

یادمان شهدای روحانی در مدارس علمیه نصب می شود

حجت الاسلام سرایی با اشاره به نصب یادمان شهدای روحانی در مدارس علمیه استان آذربایجان غربی، گفت: یادمان شهدا در تمام مدارس استان و حتی مدارس دینی اهل سنت نصب شده و یا خواهد شد.
یادمان شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نجف قلی زاده سرایی در حاشیه نصب یادمان شهدای روحانی در دفتر امام جمعه ارومیه، اظهار داشت: یادمان شهدای روحانی در تمام مدارس و حوزه های علمیه استان نصب شده است و یا در حال نصب است.

وی با بیان اینکه یادمان شهدا در مدارس دینی اهل سنت نیز نصب شده است، گفت: از جمله می توان به مدرسه دینی اهل سنت پیرانشهر اشاره کرد که یادمان شهدای روحانی در آن نصب شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا ابراز داشت: 4 هزار و 500 شهید روحانی در کشور وجود دارد که از این تعداد ۸۶ شهید روحانی در آذربایجان‌ غربی و ۲۷ شهید در شهرستان ارومیه هستند که سه نفر از آنان به جامعه روحانیان اهل تسنن تعلق دارد.

وی خاطرنشان کرد: روحانیان به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار و مهم جامعه در دوران هشت سال دفاع مقدس در کنار وظیفه تبلیغ دین در رده های مختلف حضوری چشم گیر داشتند و باید زحمات شهدای روحانی در جامعه بیان شود.

حجت الاسلام سرایی با بیان اینکه نصب یادمان شهدا در دفتر امام جمعه ارومیه نیز از اقدامات صورت گرفته در راستای حفظ یاد و خاطره شهدای روحانی است، ابراز داشت: تداوم مسیر شهدا وظیفه امروز ما در برابر زحمات شهدای روحانی است./۸۵۴/پ203/ب1

ارسال نظرات