۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۵۴۶۲۶۹
با حضور پرشور مردم صورت گرفت؛

برگزاری راهپیمایی شکوه وحدت در استان چهارمحال و بختیاری

راهپیمایی شکوه وحدت، از ساعتی قبل، زیر بارش برف و باران با حضور پرشور مردم و مسؤولان در محکومیت اقدام هنجارشکنان در چند روز گذشته، در جای جای استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
راهپیمایی شکوه وحدت در استان چهارمحال و بختیاری راهپیمایی شکوه وحدت در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، صبح امروز و از ساعتی قبل، راهپیمایی شکوه وحدت، زیر بارش برف و باران با حضور پرشور مردم و مسؤولان در محکومیت اقدام هنجارشکنان در چند روز گذشته، در جای جای استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این راهپیمایی باشکوه که به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و استاندار صورت گرفت، مردم در مراکز شهرستانهای استان چهارمحال و بختیاری، یک صدا فریاد حمایت از انقلاب و ولایت فقیه سر دادند و ثابت کردند در پای آرمانهای نظام تمام قد ایستاده اند.

در شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری نیز این راهپیمایی در زیر بارش شدید برف با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، روحانیون، خانواده شهدا، مسؤولان و عموم مردم برگزار شد.

در راهپیمایی شهرکرد که از میدان فردوسی آغاز شد و با تجمع در میدان انقلاب به پایان رسید، مردم با سر دادن شعارهایی نظیر الله اکبر - خامنه ای رهبر، مرگ بر فتنه گر، کار فتنه تمام است- این آخرین پیام است، حسین حسین شعار ماست - شهادت افتخار ماست، دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در این اجتماع پرشور با اشاره به اینکه فتنه اخیر مسأله ای نبود که در مدت زمان کوتاه شکل بگیرد، افزود: به یقین برای شکل گیری اغتشاشات اخیر برنامه ریزی جامع و مدونی از سوی دشمن در یک بازه زمانی طولانی شکل گرفت تا اینکه به بهانه مطالبات مردمی خود را نشان داد و به لطف الهی از سوی خود مردم در نطفه خاموش شد.

وی با اشاره به اینکه هم مسؤولان داخلی و هم دشمنان خارجی باید از این مسأله درس بگیرند، گفت: مسؤولان مطالبات اقتصادی رهبر معظم انقلاب را به خصوص موضوع اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند، مسائلی مانند تولید، اشتغال جوانان، مبارزه عملی و جدی با واردات کالای قاچاق، پرهیز از اختلافات جزئی و گروهی، مراقبت از پروژه نفوذ، تقویت روحیه انقلابی، اصلاح نظام اداری، مرزبندی دشمن و عدم ارتباط با آنها، مبارزه جدی با فساد در همه زمینه ‌ها و مسایلی دیگر که سال‌ هاست دغدغه رهبری است که مسؤولان باید با همت بیشتری با آنها برخورد کنند.

امام جمعه شهرکرد با تقدیر از نیروهای انتظامی و نظامی در نحوه‌ مدیریت اعتراضات اخیر، تصریح کرد: نیروهای انتظامی و نظامی خیلی خوب به صحنه آمدند و انصافا با تدبیر عمل کردند و پروژه کشته ‌سازی دشمن را تکمیل نکردند و اجازه دادند تا دست دشمن در این وقایع برای مردم روشن شود./9457//۲۰۳/خ

ارسال نظرات