۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۵۴۶۲۹۲
مدیر مدرسه علمیه قائم چیذر:

توطئه های دشمن سبب تقویت اتحاد ملی می شود

حجت الاسلام امامی گفت: دشمنان ما خواب آشفته ای دیده اند که چهل سال است به دنبال تعبیر آن هستند؛ توطئه های دشمن همواره سبب تقویت اتحاد ملی و بنیه نظام و تضعیف روحیه دشمن بوده است.
راهپیماییمحکومیت اغتشاشات اخیر

حجت الاسلام سید محمدرضا امامی، مدیر مدرسه علمیه قائم چیذر(عج) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر، درباره مطالبات بر حق مردم از دولت و اعتراضات آنها، گفت: انتظار مردم از دولت این است که ارتباط خود را با مردم بیشتر کند، حرف های آنها را بشنود، با تسریع برنامه ریزی و قاطعیت به احتیاجات و نیازهای مردم رسیدگی کند و پس از هر قدمی که در راستای رفع احتیاجات مردم برداشت، آن را با مردم در میان بگذارد تا از روند پیشرفت کارها مطلع باشند.

وی افزود: از سوی دیگر دولت موظف است موانع و حواشی را از میان بردارد و در مقابل کسانی که اغتشاش کرده و آرامش، آسایش و نظم عمومی را بر هم زده‌اند، با قاطعیت برخورد کند؛ در این راستا هیچ گونه تسامحی نداشته و اقدامات و پشتوانه آنها را برملا کند، همچنین قوه قضائیه به حساب اغتشاشگران رسیدگی کند تا بدانند کسی که به خط قرمزهای نظام و اعتقادات مردم تجاوز کرده و مردم را متضرر کند به چه عاقبتی دچار خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه قائم چیذر(عج) در پاسخ به این سؤال که بی توجهی دولت به مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم چه اندازه در به وجود آمدن وضع فعلی مؤثر بوده است، ابراز داشت: برخی از مسؤولان که در خواب غفلت به سر می‌بردند و بدون در نظر گرفتن منافع ملت کارهایی انجام می‌دادند و به راهنمایی ها و تأکیدات مقام معظم رهبری توجهات لازم را نداشتند، قطعاً در به وجود آمدن این گونه شرایط و شلوغی ها مؤثر بوده اند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه توصیه ای به مردم انقلابی ایران دارید تا در برابر اهداف شوم دشمن هوشیار باشند، اظهار داشت: مردم ما به لحاظ فکری مردمی بالغ و هوشیار هستند بنابراین اگر می‌خواهند اعتراضی داشته باشند باید آن را به گونه ای مطرح کنند که عوامل خارجی از آن به نفع خود سوء استفاده نکنند، همان طور که در این جریانات هم دیدیم بسیاری از مردم که مطالبات به حقی داشتند حساب خود را از اغتشاشگران و خشونت های آنها جدا کردند.

حجت الاسلام امامی در ادامه بیان داشت: وظیفه مردم این است که با هوشیاری به افراد نفوذی و اغتشاشگر بفهمانند که اگر بخواهند از اصول و ارزش های آنها تخطّی کنند و لطمه به اصل اعتبار نظام بزنند محکوم و مجازات می‌شوند. مردم ما همواره در بحران ها ثابت کرده‌اند که هیچ گاه اصل قضیه را فدای مسائل شخصی یا مشکلات گذرا نمی‌کنند.

وی درباره حمایت آمریکا، غرب و کشورهای مزدور منطقه در اظهارات مداخله جویانه و دفاع از سوء استفاده کنندگان و آشوبگران، گفت: دشمنان همیشگی اسلام خواب آشفته ای دیده اند که چهل سال است به دنبال تعبیر آن هستند؛ نقشه کشیدند، جنگ کردند، حتی در دولت های‌شان علیه ما بودجه تصویب می‌کنند اما هیچ یک از خواب های‌شان نه تنها تعبیر نشده بلکه همیشه به ضرر خودشان تمام شده است‌.

مدیر مدرسه علمیه قائم چیذر(عج) افزود: در این اغتشاشات نیز قطعاً حقوق و هزینه هایی برای افراد مزدور و نفوذی مثل سازمان منافقین در نظر می‌گیرند و همیشه سعی دارند خود را پیروز میدان معرفی کنند در صورتی که اینها به غیر از یاوه گویی نیست و بسیار سخیف و بی ارزش است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بدیهی است که کار دشمن به غیر از این نیست و خوشبختانه نتیجه این توطئه ها، همیشه تقویت اتحاد ملی و بنیه ای نظام و تضعیف روحیه دشمن و امکانات آنها بوده است./966/پ203/ب1

ارسال نظرات