۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۵۴۶۲۹۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

پدافند غیرعامل خنثی کننده توطئه های دشمنان است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به توطئه های دشمن برای نفوذ و ضربه زدن به نظام با استفاده از دسیسه های مختلف در طول تاریخ گفت: پدافند غیرعامل خنثی کننده توطئه های دشمنان است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان با اشاره به بصیرت و هوشیاری مردم و حضور به موقع در صحنه گفت: باید قدردان این حضور باشیم.

وی با بیان اینکه مردم در سایه حضور به موقع در راهپیمایی اخیر و سرکوب کردن اغتشاش گران فتنه غربی عربی را کور کردند، ادامه داد: همچنان هوشیاری و بصیرت مردم ضروری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان به نقش روحانیت در این راستا اشاره و عنوان کرد: روحانیت، مردم و مسؤولان در کنار هم در خنثی سازی فتنه اخیر نقش بارزی داشتند.

وی در ادامه از زحمات نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و بسیج استان که در برقراری امنیت و آرامش مردم به خوبی ایفای نقش کردند، قدردانی کرد.

اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی نجات بخش جامعه است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به مشکلات معیشتی، اقتصادی و بیکاری از جمله اساسی ترین مشکلات مردم استان است، افزود: مسؤولان باید در خدمت به مردم و رفع مشکلات معیشتی مردم باید اقدامات چشمگیری داشته باشند و سیاست های اقتصاد مقاومتی را که نجات بخش جامعه است، به صورت جدی اجرایی کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان مدیریت صحیح را لازمه رفع مشکلات مردم خواند و عنوان داشت: آفت معیشت سوء تدبیر است و مسؤولان با مدیریت صحیح باید با بهره گیری از ظرفیت های موجود مشکلات را چاره اندیشی کنند.

وی با اشاره به توطئه های دشمن و استفاده از نیروی بیکار در جامعه برای پیاده کردن دسیسه های خود و نفوذ در کشور اظهار داشت: باید مشکل بیکاری جوانان برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت رفع مشکل بیکاری برای جلوگیری از فتنه انگیزی دشمن خاطرنشان کرد: از بین بردن زمینه نفوذ دشمن در کشور نیازمند تدبیر و اقدام و عمل است.

وی با اشاره به جریانات اخیر و اقدامات اغتشاش گران یادآور شد: از جریانات به وجود آمده دشمنان به دنبال فرصت طلبی بودند و در سایه بصیرت و هوشیاری مردم فتنه فتنه گران خنثی شد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به نارضایتی مردم از وضعیت معیشتی و اینکه دشمنان از این وضعیت سوء استفاده می کنند، خاطرنشان کرد: مطالبات به حق مردم از سوی مسؤولان باید پاسخ داده شود.

وی به توطئه های دشمن و تلاش برای ضربه زدن به انقلاب و براندازی نظام با استفاده از روش های مختلف عنوان داشت: بصیرت، هوشیاری و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب راه مقابله با دسیسه های دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان پدافند غیرعامل را موجب خنثی سازی توطئه های دشمنان عنوان کرد./9459//۲۰۳/خ


 

ارسال نظرات