۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۵۴۶۳۵۴
در تماس‌های تلفنی جداگانه با سردار اشتری صورت گرفت؛

تقدیر مراجع و مدیر حوزه از عملکرد پلیس در کنترل اغتشاشات

مراجع تقلید و مدیر حوزه های علمیه در تماس های جداگانه ای با فرمانده ناجا، از تلاش های پلیس در کنترل اغتشاشات اخیر تقدیر کردند.
تقدیر مراجع از پلیس تقدیر مراجع از پلیس تقدیر مراجع از پلیس تقدیر مراجع تقلید از عملکرد پلیس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراجع تقلید در تماس های جداگانه ای با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از تلاش های پلیس درکنترل  اغتشاشات اخیر تقدیر کردند.

بر اساس این گزارش،‌ حضرت آيت الله مکارم شيرازی در تماس تلفني با فرمانده ناجا ، ضمن آرزوي توفيق، از حضور آگاهانه و با محبت توام با صبر و حوصله پليس در روزهاي اخير قدرداني کرد.

وي در ادامه با بيان اين که دشمنان در 40 سال گذشته هيچ گاه دست از دشمني با نظام اسلامي برنداشته اند، بر ضرورت وحدت، بيداري و آگاهي بيش از پيش مردم بر سالم سازي و نگاه جدي تر مسؤولان نسبت به فضای مجازی تاکيد کرد.

حضرت آيت الله مکارم شيرازي، با بيان اين که دشمنان در سال هاي پس از انقلاب همواره در حال دست و پا زدن بوده تا در عزم و اراده مردم خلل ايجاد کنند، از مديريت مطلوب توام با قدرت نيروي انتظامي قدرداني کرد.

همچنین حضرت آیت الله نوری همدانی در گفت و گوي تلفني با سردار اشتری خدمات، فکر و فرهنگ نيروي انتظامي را در سطح بالا ارزيابي کرد.

این مرجع تقلید با بيان اينکه ما (علما) با شما وحدت و اتحاد داريم، اظهار داشت: طي اين مدت از سوي ناجا، زحمات زيادي کشيده شد که ان شاء الله خداوند به شما و همکاران تان توفيق بدهد.

فرمانده ناجا نيز در اين تماس تلفني با بيان اينکه هدايت و دعاي مراجع در حق نيروي انتظامي به کارکنان دلگرمي مي دهد، تصريح کرد: ما سعي کرديم اقتدار توام با عزت و مهرباني را در ناجا پياده کرده و ان شاءالله خدمتگزار خوبي باشيم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی نیز در گفت و گوي تلفني با فرمانده ناجا اظهار داشت: الحمدلله تلاش کوشايي داشته و توانستيد نظام و انتظام کشور را حفظ کنيد؛ فقط سرداران متعهدي مانند شما مي توانند کشور را حفظ کنند.

وی  با بيان اينکه برخوردهاي پليس، حسنه و پدرانه بوده و انصافاً قابل تقدير و تشکر است، تصریح کرد: اين اقدامات، مژده و بشارتي بود که به ما (مراجع تقليد) مرحمت کرديد که دعا گوي شما و مجموعه نيروي انتظامي هستیم.

همچنین آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در تماس تلفني با سردار اشتري فرمانده ناجا ضمن تاکيد بر حفظ و دفاع از ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي از عملکرد مقتدرانه و مهربانانه اين نيرو در مواجهه با ناآرامي هاي روزهاي اخير تقدير و تشکر کرد.

این گزارش حاکی است، امام جمعه قم همچنین حمايت همه جانبه همه دستگاه ها را از نيروي انتظامي خواستار شد و با بيان اين که حوزه هاي علميه همواره پشتيبان پليس هستند، براي پيشبرد اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي آرزوي توفيق و سربلندي کرد./۱۳۲۳/

ارسال نظرات