۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۵۴۶۴۵۹
حجت الاسلام اکرمی:

هرگونه اغتشاش و آشوب در کشور محکوم است

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه اغتشاش و آشوب به هر گونه که باشد محکوم است، گفت: در بلا و فتنه است که انسان‌های جبار و ستمکار شناخته می‌شوند و خودشان را نشان می‌دهند.
حجت الاسلام اکرمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید‌ رضا اکرمی، رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری، شب گذشته در مسجد جامع غدیر خم، گفت: ایامی که در روزهای اخیر در کشور گذشت برخی با سوء استفاده از اعتراضات مردمی با سر دادن شعارهای ساختار شکن دست به آشوب و فتنه زدند.

وی افزود: در این حادثه با هتک حرمت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و به آتش کشاندن برخی امامزادگان و حسینیه‌ها قلب مردم را جریحه دار کردند.

حجت الاسلام اکرمی با محکوم کردن اغتشاش‌گران و آشوب گران، ابراز کرد: ناآرام ساختن فضای کشور به هر طریقی که باشد محکوم است؛ روایت است که حوادث تلخ و نگرانی‌ها را آرزو کنید چرا که نتیجه این مهم هوشیاری و بیداری بیشتر است. در این حادثه دادستان تهران اعلام داشت که ما مدت‌ها بود به دنبال دستگیری برخی افراد بودیم و توانستیم در این جریان آنان را ردیابی کرده و دستگیر کنیم.

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: در بلا و فتنه است که انسان‌های جبار و ستمکار شناخته می‌شوند و خودشان را نشان می‌دهند. امروز ترامپی که خودش ایران را تروریست معرفی کرده و برجام را نمی‌پذیرد با حمایت از فتنه‌گران ادعای کمک رسانی و حمایت از مردم ایران را دارد غافل از اینکه مردم ما دوستی خاله خرسه و دم خروس را هرگز باور ندارند.

وی افزود: اگر این حادثه رخ نمی‌داد خیلی افراد که یادشان رفته بود آمریکا شیطان بزرگ است فکر می‌کردند که شیطان دست از شیطنت برداشته است از این رو تا زمانی که شیطان حیات دارد آنی علیه ما آرام نخواهد نشست.

حجت الاسلام اکرمی در پایان اضافه کرد: شیطان به عزت و جلال خداوند قسم یاد کرده تا همه انسانها را گمراه نکند دست از سر آنان برندارد؛ امروز شیطنت دشمن در حوزه اقتصادی، سیاسی، فکری، فرهنگی، اجتماعی و سایر موارد بر همگان آشکار است تا از این طریق انسان‌ها را گمراه کرده و با اسلام مبارزه کند./813/پ202/ب1

ارسال نظرات