۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۵۴۶۴۶۶
معاون اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی قزوین:

قطع ارتباط با اسرائیل غاصب منافع آمریکا را در منطقه به خطر می‌اندازد

حجت الاسلام میرزایی گفت: متاسفانه برخی از کشورهای عربی پشت پرده با اسرائیل غاصب توافق می‌کنند که این کار خیانت به مسلمانان و امت اسلام است.
خجت الاسلام محمدرضا میرزایی

حجت الاسلام محمدرضا میرزایی معاون اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به هوشیاری ملت مسلمان در برابر دسیسه‌های دشمنان گفت: دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب استفاده می‌کنند از این رو، تنها گزینه‌ای که با آن می‌توان در مقابل هجمه دشمن ایستادگی کرد بیداری و هوشیاری است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت هوشیاری مداوم مسلمانان در برابر دشمنان افزود: اگر امت اسلام بیدار نباشد دشمن کار خود را پیش خواهد برد اگر مسلمانان هوشیار نبوده و بصیرت نداشته باشند دشمن سنگر به سنگر جلو آمده و پیشروی خواهد کرد از این رو بیداری مانع نفوذ دشمن به جامعه اسلامی است.

معاون اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی قزوین در ادامه با بیان اینکه آگاهی و اتحاد مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند اظهار کرد: مردم همیشه با حضور خود در صحنه دشمن را از جنبه‌های گوناگون شکست داده‌اند، تجربیات مختلف ثابت کرده است امت مسلمان با حفظ ارزش‌های اسلامی و در صحنه قرار داشتن و اتحاد در برابر دشمن همواره پیروز و موفق است.

وی در ادامه با اشاره به عادی‌سازی رابطه با اسرائیل غاصب ابراز کرد: متاسفانه برخی از کشورهای عربی پشت پرده با اسرائیل غاصب توافق می‌کنند این کار خیانت به مسلمانان و امت اسلام است اینها نقشه دشمن است امت اسلام و کشورهای اسلامی باید ارتباط خود را با دشمن قطع کرده و از این راه منافع آمریکا را به خطر اندازند.

حجت الاسلام میرزایی در ادامه با اشاره به قطع ارتباط صریح با اسرائیل غاصب و مستکبران عالم افزود: تمام کشورهای اسلامی هر چه سریع‌تر باید قرادادها و روابط سیاسی و اقتصادی خود را با آمریکا تعلیق کرده و در مقابلش موضع بگیرند و با اسرائیل غاصب رابطه نداشته باشند، حرکت رئیس جمهور آمریکا لطف الهی بود که دست‌های پشت پرده با اسرائیل غاصب آشکار شده و هر گونه ارتباط قطع شود.

معاون اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی قزوین در ادامه با بیان اینکه امت اسلام و حکومت‌های اسلامی دو موضوع متمایز از یکدیگر هستند تصریح کرد: حساب مردم را باید از دولت‌های اسلامی جدا کرد امت اسلام و حکومت‌های آنها دو موضع متمایز از یکدیگر هستند چون همیشه مردم از حکومت‌ها راضی نیستند از این رو، امت‌ها و مردم باید به کارهای حکومتشان توجه و دقت کرده و از آنها قطع رابطه با دشمن را بخواهند.

وی در پایان گفت: برخی از حکومت‌ها وابسته به غرب هستند اگر امت‌ها به امور دولت‌های خود توجه کنند دیگر دولت‌ها اجازه داشتن روابط پشت پرده را به خود نمی‌دهند؛ به همین دلیل مردم وظیفه دارند از حاکمان بازخواست کرده و اجازه هر کاری را به آنها ندهند./۸۷۳/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات