۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۵۴۶۴۷۲
رییس مرکز خدمات:

ارتقای حوزه‌های علمیه بدون تعامل با اساتید امکان‌پذیر نخواهد بود

حجت الاسلام والمسلمین ربانی بر تعامل سازنده مرکز خدمات با اساتید حوزه تأکید کرد و گفت: ارتقای حوزه‌های علمیه بدون تعامل با اساتید حوزه امکان‌پذیر نخواهد بود.
دیدار رییس مرکز خدمات با اساتید حوزه دیدار رییس مرکز خدمات با اساتید حوزه

به گزارش خبرگزاری رسا، در ادامه سلسله نشست های هم اندیشی اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با رئیس مرکز خدمات، سومین هم اندیشی با حضور حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات و اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد این مرکز در سالن جلسات علامه طباطبائی مرکز خدمات برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام و المسلمین ربانی ضمن عرض خیرمقدم به اساتید حوزه‌های علمیه گفت: امید است حضور در این جلسه زمینه‌ساز ارتقای حوزه‌های علمیه باشد.

وی اساتید را ارکان و ستون فقرات حوزه دانست و افزود: حیات دین به علم و حیات علم به علمای حوزه‌ است.

رئیس مرکز خدمات اظهار داشت: حوزه‌های علمیه خاستگاه اصلی انقلاب و پشتوانه بُعد اسلامی نظام هستند.

وی با اشاره به نقش علما در تبیین، تبلیغ و تفسیر دین، گفت: کمک به ارتقای حوزه‌های علمیه کمک به احیای دین و مکتب اهل بیت (ع) است.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی به تعامل سازنده مرکز خدمات با حوزه تأکید کرد و گفت: ارتقای حوزه‌های علمیه بدون تعامل با اساتید حوزه امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی نقش حمایتی مرکز خدمات را در کنار آموزش طلاب مهم خواند و افزود: هدف از تشکیل این جلسه ارائه گزارش عملکرد مرکز خدمات و دریافت نقطه‌نظرهای اساتید محترم است.

در ادامه جلسه، دکتر یاسی رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت مرکز خدمات گزارشی از فعالیت‌های این مرکز ارائه کرد.

در بخش بعدی جلسه، اساتید نظرها و پیشنهادهای خود را در مورد فعالیت‌های مرکز خدمات مطرح کردند. اشاره به لزوم آگاه‌سازی طلاب و روحانیون نسبت به خدمات مرکز و اطلاع‌رسانی همه‌جانبه، پیشنهاد تأسیس کتابخانه در سطح شهر، پیشنهاد ارائه خدمات آموزشی به صورت نرم‌افزاری از طریق سایت و برنامه‌ریزی جهت پرورش بعد اخلاقی طلاب از جمله مباحث مطرح شده توسط حاضرین در جلسه بود. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات