۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۵۴۷۵۳۹
نماینده خبرگان رهبری:

مسؤولان با عزم جدی پیگیر مطالبات مردم باشند

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تاکید بر اینکه مسؤولان قوای سه گانه باید زمینه طرح مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم را فراهم کنند، گفت: عزم و اراده جدی مسؤولان برای پیگیری مطالبات مردم ضرورت دارد.
جت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در جمع مسؤولان شهرستان مراغه با اشاره به این‌که ترویج فرهنگ مصرف تولید داخلی در جامعه لازمه رونق کسب و کار در کشور است، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی تأکید بر نگاه به ظرفیت‌های درونی کشور دارد.

وی با بیان این‌که مردمی کردن اقتصاد، کاهش وابستگی اقتصاد به نفت و توجه به تقویت تولیدکننده داخلی از جمله مهم‌ترین الزامات اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی تنها راه‌حل خروج کشور از رکود اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم است.

امام جمعه مراغه با بیان این‌که عزم و اراده جدی مسؤولان برای پیگیری مطالبات مردم ضرورت دارد، تصریح کرد: در جریان حوادث اخیر کشور مردم به‌حق مشکلات اقتصادی خود را بیان کردند و نسبت به وضعیت موجود اعتراض داشتند، اما در این میان عده‌ای از این حرکت مردمی به نفع خود سوءاستفاده کرده و به دنبال آشوب و جنجال بودند.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تاکید بر اینکه مسؤولان قوای سه گانه باید زمینه طرح مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم را فراهم کنند، افزود: اگر در جامعه ای نقد سازنده و قانونمند نباشد، نشاط سیاسی و اجتماعی نیز محقق نخواهد شد. البته نقد مشروع متفاوت با آشوبگری، اغتشاش و آتش زدن اموال عمومی است.

وی با بیان این‌که آشوبگران به دنبال خدشه‌دار کردن وحدت ملی ملت ایران هستند، گفت: متأسفانه در جریان حوادث اخیر کشور عده ای با هدایت اتاق‌های فکر خارجی مرتکب فتنه و حماقتی شدند که بعدها از سوی مردم منزوی شدند، باید دانست که با تخریب اموال عمومی و آسیب به زیرساخت ها، مشکلات موجود رفع نخواهد شد.

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به این‌که مردم حق دارند مطالبات خود را به گوش مسؤولان نظام برسانند، افزود: تخریب و آشوبگری افزون بر خسارات سیاسی و اجتماعی، نه تنها موجب رفع مشکلات اقتصادی نمی شود، بلکه جسارت دشمنان علیه ایران اسلامی را بالا می برد./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات