۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۵۴۸۵۸۲
امیرآبادی:

توجه به اشتغال و تولید در بودجه ۹۷ کمرنگ است

عضو هیأت رییسه مجلس اشتغال و تولید را در بودجه ۹۷ کمرنگ ارزیابی و تصریح کرد: در این لایحه بودجه جو سازی و سیاه نمایی در برخی از تصمیمات بودجه‌ای کشور علیه نهادهای انقلابی و حوزوی شکل گرفته است.
احمد امیرآبادی فراهانی

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی که در دیدار مردم قم و رهبر معظم انقلاب به مناسبت قیام 19 دی حضور داشت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: مشکلات مردم نباید به حاشیه برود و مسائل حاشیه‌ای به عنوان متن مشکلات مردم قرار بگیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز بیکاری جوانان مسأله بسیار مهمی است که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های خود مکرر به این مسأله اشاره کرده‌اند ولی شما کار عملی از مسؤولان نمی‌بینید که در جامعه تحولی ایجاد شود.

وی نیاز جامعه به کار و تلاش مسؤولان را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: مسؤولان قوای مختلف به ویژه قوه مجریه که مسؤولیت بسیاری از کارهای کشور را به عهده دارد باید اقدامات سریع و با برنامه‌ای برای حل مشکلات کشور داشته باشند؛ این مسأله‌ای است که مردم را نگران کرده است.

امیرآبادی با اشاره به تعلل در اجرای برخی تصمیمات اظهار داشت: مسأله ورشکستگی مؤسسات مالی و اعتباری که منجر به اعتراض بسیاری از سپرده‌گذاران در کشور شد با تعلل بانک مرکزی به مشکل تبدیل شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اشتغال و تولید را در بودجه 97 کمرنگ ارزیابی و تصریح کرد: در این لایحه بودجه جو سازی و سیاه نمایی در برخی از تصمیمات بودجه‌ای کشور علیه نهادهای انقلابی و حوزوی شکل گرفته است.

وی جمهوری اسلامی را دست برتر منطقه توصیف کرد و گفت: قدرت جمهوری اسلامی قدرت برتر منطقه است و اگر کوچکترین آسیبی به کشور و ملت ایران بزنند حتماً جواب محکمی را خواهند گرفت، ما از هیچ کدام از امکانات و توانایی‌های خود در منطقه استفاده نکرده‌ایم.

امیرآبادی افزود: اگر جمهوری اسلامی هر کدام از امکانات و توانایی‌های استفاده نشده خود را استفاده کند، قطعاً مواضع آمریکا در منطقه به خطر می‌افتد، بنابراین آمریکایی‌ها باید حواسشان را جمع کنند که با ملت ایران به زبان زور سخن نگویند و بدانند که ملت ایران قوی است و ملت ایران از حقوق خود به هیچ وجه نمی‌گذرند./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات