۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۵۴۸۶۱۲
امیر حاتمی:

درباره قدرت دفاعی کشور با هیچکس مذاکره نمی کنیم

وزیر دفاع با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا گفت: سیستم موشکی جزء بنیه دفاعی ما است و ما در مورد قدرت دفاعی خود همانند گذشته با هیچ‌کس مذاکره‌ای نخواهیم داشت و بدانید که بنیه دفاعی ما مستمرا تقویت خواهد شد.
 امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص خروج احتمالی آمریکا از برجام و نقطه نظرات موشکی آمریکا نسبت به ایران گفت: در مورد برجام که باید دکتر ظریف پاسخگو باشند و اصلا اقدام آمریکا در خصوص برجام به سیستم موشکی ما مربوط نیست و تکلیف سیستم موشکی ما کاملا مشخص است.

وی ادامه داد: سیستم موشکی جزء بنیه دفاعی ما است و ما در مورد قدرت دفاعی خود همانند گذشته با هیچ‌کس مذاکره‌ای نخواهیم داشت و بدانید که بنیه دفاعی ما مستمرا تقویت خواهد شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مورد سخنان رهبری مبنی براینکه آمریکا تقاص خسارت‌های وارده به ایران را خواهد دید خاطرنشان کرد: ایران یک کشور مستقل است و هیچ‌گاه تحمل چنین خسارت‌های را نخواهد داشت، رهبر معظم انقلاب همچون گذشته فرمودند که هرگاه آمریکایی‌ها به کشور ما خسارتی وارد کردند در مقابل آن پاسخ قاطعی گرفتند و این بار هم آمریکا باید منتظر پاسخ قاطعی از سوی ایران باشد./816/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات