۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۵۴۸۶۲۶
امیری:

مجلس در تصویب لایحه بودجه به دولت کمک کند

معاون رییس‌جمهور در امور مجلس در مورد تصویب لایحه بودجه گفت: رییس جمهور قول‌های زیادی را به مردم داده است و امیدواریم که مجلس هم این موضوع را در نظر بگیرد و لایحه بودجه را تصویب کند.
امیری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسینعلی امیری معاون رییس‌جمهور در امور مجلس امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت لایحه بودجه و تصویب آن  گفت: رییس جمهور قول‌های زیادی را به مردم داده است و امیدواریم که مجلس هم این موضوع را در نظر بگیرد و لایحه بودجه را تصویب کند.

وی ادامه داد: لایحه بودجه به نوعی نظرات مختلف اعضای دولت است که آن را در سه شیفت کاری مورد بررسی و نقد قرار دادیم، ما تمام سعی خود در دولت را به کار گرفتیم تا در زمان مقرر بودجه را به مجلس تقدیم کنیم، خوشبختانه در این لایحه بودجه تمامی منابع و مصارف مشخص شده است.

معاون رییس‌جمهور در امور مجلس تاکید کرد: در زمان انتخابات بسیاری از مردم ما به برنامه‌های رییس جمهور رای دادند و یکی از برنامه‌ها ریش کن کردن فقر بود، همچنین رییس جمهور در برنامه‌های خود موضوع اشتغال را هم مطرح کردند و تمامی این قبیل برنامه‌ها تنها از طریق برنامه بودجه امکان‌پذیر است.

امیری یادآور شد: ما امید داریم که نمایندگان مجلس در تحقق برنامه‌های مربوط به بودجه کمک لازم را به دولت بکنند تا نیازهای مردم هم محقق شود، البته ممکن است لایحه پیشنهادی دچار تغییراتی شود که در آن صورت در قالب طرح به مجلس ارائه می‌شود و امید است مجلس هم در این راستا همکاری لازم را داشته باشند تا برنامه رییس جمهور هم محقق شود./816/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات