۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۵۴۸۶۴۰
حجت الاسلام موسوی:

فعالیت ۳۹۵ کانون فرهنگی هنری مساجد در لرستان

مسؤول اسبق دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از فعالیت ۳۹۵ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان خبر داد و گفت: کانون مساجد در تقویت و ترویج فرهنگ دینی جامعه نقش آفرین هستند.
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، مسؤول اسبق دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: 395 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه 9 سال است که در استان لرستان در دبیرخانه کانون مساجد فعالیت دارد، افزود: پیش از این 30 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعالیت داشتند و امروز این تعداد به 395 ارتقا یافته است.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: در طول این سال های خدمت 102 کتابخانه مساجد، 20 کانون تخصصی، ۱۸ کانون مصلی و پنج کانون دانشگاه از دیگر فعالیت هایی بوده است که انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز 500 طرح تلاوت نور در استان لرستان اجرا می شود، ادامه داد: سه مرکز دیجیتال، 26 خانه نور و 35 هسته پژوهشی در لرستان فعالیت دارند.

حجت الاسلام موسوی خدمت در مساجد را موجب افتخار دانست و گفت: مسجد پایگاه عظیم دینی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بوده و سنگری برای مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی اظهار داشت: با بهره مندی از همه ظرفیت ها و فرصت های فرهنگی، هنری و بهره مندی از توانمندی نیروهای متخصص باید در راستای تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد اقدام کرد./9459//۲۰۳/خ

ارسال نظرات