۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲
کد خبر: ۵۴۸۶۷۱
امام جمعه موقت بابل:

وحدت و تبعیت از ولایت مهمترین سد در برابر دشمنان است

امام جمعه موقت بابل وحدت و تبعیت از ولایت را مهمترین سد در برابر دشمنان عنوان کرد و گفت: اگر فضای کشور فضای وحدت و تبعیت از ولایت باشد، هیچ قدرتی نمی تواند به ما آسیب برساند.
مراسم چهلمین سالگرد شهدای قیام ۱۹ دی ولایت فقیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام علی اکبر ناصری، امام جمعه موقت بابل چهارشنبه شب در مراسم چهلمین سالگرد شهدای قیام 19 دی قم و طلبه شهید علی اصغر ناصری، شهید بابلی این قیام، گفت: شهدای انقلاب با پیشتازی و خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند تا شاهد در هم شکستن پایه های استبداد و استکبار در کشور باشیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی از قیام 19 دی مردم قم وارد مرحله جدید و تازه ای شد و حرکت آن را شتابان کرد.

نماینده بابل در ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به خاطره خود از قیام 19 دی قم و شهادت برادرش در این جوشش بزرگ، تصریح کرد: رژیم طاغوت سرمست از قدرت و حمایت استکبار با اهانت به امام راحل در روزنامه اطلاعات در مقابل قیام بزرگ مردم قم با محوریت روحانیت غافلگیر شد و با تقدیم شهدا در این مسیر خون تازه ای را به این مسیر تزریق کرد.

وی بر لزوم حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: امروز در حالی چهلمین سالگرد شهدای قیام 19 دی قم را گرامی می داریم که انقلاب اسلامی فتنه دیگری از دشمنان نظام اسلامی را خنثی کرد و بصیرت مردم بینی دشمنان را به خاک مالید.

حجت الاسلام ناصری با اشاره به آشوب ها و اغتشاشات اخیر، خاطرنشان کرد: فتنه اخیر چهره کریه ضد بشری، ضد انسانی و ضد دینی دشمنان را با هتک حرمت دست نشانده های آنان به ارزش ها نشان داد.

وی افزود: کشورهای اروپایی با نصب پرچم کشور بر سر درب تمام منازل، آن را به عنوان یک ارزش بزرگ قدر می دانند اما فتنه گران با آتش زدن به پرچم کشور، قلوب همه آحاد ملت را جریحه دار کردند و قیام سراسری پاسخی محکم به آن ها بود.

امام جمعه موقت بابل وحدت و تبعیت از ولایت را مهمترین سد در برابر دشمنان عنوان کرد و گفت: اگر فضای کشور فضای وحدت و تبعیت از ولایت باشد، هیچ قدرتی نمی تواند به ما آسیب برساند.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال استحاله فکری و فرهنگی در کشور است تا فرهنگ مقاومت در کشور به فضای سستی، بزم، عیش و نوش تبدیل شود.

حجت الاسلام ناصری بر لزوم تلاش مسؤولان برای حل مشکلات اقتصادی تاکید کرد و اظهار داشت: مقابله با رانت، فساد، تبعیض، حقوق های نجومی و بی تدبیری در گرو فراگیر شدن گفتمان انقلاب و بازگشت به ارزش ها است.

وی افزود: امروز کشور نیازمند مدیریت های جهادی و انقلابی و افزایش همدلی ها برای حل مشکلات است و باید در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شعار ما بازگشت به ارزش های انقلاب باشیم./1313/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات