۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۵۴۸۷۱۰
تأکید آیت الله نوری همدانی بر تقویت بنیه دفاعی؛

توان موشکی و دفاعی نبود دشمن جرأت جسارت پیدا می کرد

حضرت آ‌یت الله نوری همدانی با بیان این که اگر توان موشکی نبود دشمن جرأت جسارت پیدا می کرد، بر ضرورت تقویت بنیه دفاعی و موشکی برای آمادگی در برابر تهدیدات دشمنان تأکید کرد.
آیت الله نوری در دیدار وزیر دفاع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در دیدار امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بر ضرورت تقویت بنیه دفاعی و موشکی برای آمادگی در برابر تهدیدات دشمنان تأکید کرد.

وی افزود: در ساخت و تقویت موشک و تجهیزات دفاعی همواره باید اهتمام وجود داشته باشد، خوشبختانه تاکنون پیشرفت بسیاری داشته ایم و این مسیر باید با قوت ادامه پیدا کند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که باید قدردان نعمت های الهی باشیم، اظهار داشت: این نظام ولایی و الهی نعمتی بزرگ است و خدمت به چنین نظامی اجر و پاداش بسیاری دارد از این رو همه مسؤولان باید در مسیر خدمت به نظام و مردم گام بردارند.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در زمینه تأکید بر تقویت بنیه نظامی و دفاعی مسلمین ادامه داد: قرآن تاکید می فرماید که مسلمین باید با تقویت بنیه دفاعی و نظامی خود در دل دشمنان و مستکبران هراس و ترس ایجاد کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به مکتب تربیتی اسلام ابراز داشت: اسلام افراد را به گونه ای تربیت می کند که از مرگ و شهادت نمی ترسند و دشمن از همین هراس دارد.

وی با اشاره به توطئه های همیشگی دشمن علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد: دشمنان توطئه های بسیاری انجام می دهد اما هر بار سرش به سنگ می خورد و دسیسه های آنان نقش بر آب می شود؛ رهبری با بیان بسیار عالی خود در سالروز قیام ۱۹ دی مسیر را روشن کردند و این فرمایشات پیام های لازم را به دشمنان داد.

این مرجع تقلید در پایان تأکید کرد: تقویت بنیه نظامی امری ضروری است  و نمی توان از آن کوتاه آمد، چراکه اگر این توان دفاعی و موشکی نبود دشمن جرأت جسارت پیدا می کرد./1323/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات