۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۵۴۸۷۳۰
آیت الله سعیدی:

حرکت انقلاب اسلامی با ریشه و متکی بر نیروی مردمی است

امام جمعه قم با تاکید بر این که جمهوری اسلامی برای رفتار و عملکرد خود ارزش و صلابت قائل است، گفت: تقویت قدرت نیروهای مسلح ایران بدون هرگونه وابستگی به کشورهای دیگر نشانه صلابت نظام اسلامی است.
آیت الله سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که در سالن محراب شبستان بزرگ امام خمینی(ره) آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، با تاکید بر این که جمهوری اسلامی برای رفتار و عملکرد خود ارزش و صلابت قائل است، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا کنون با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی خود و مشارکت برخی از کشورهای اسلامی توانسته آمریکایی‌ها را از کشورهای مختلف بیرون و نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کند.

امام جمعه قم به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در 19 دی ماه که در دیدار با مردم انقلابی قم مطرح شد اشاره کرد و ابراز داشت: باید توجه داشته باشیم که آیین دیدار مرم قم با رهبر معظم انقلاب که همه ساله برگزار می شود برای مردم انقلابی قم افتخاری ماندگار در تاریخ است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تصریح بر این که سیره و روش انقلاب اسلامی با سیره و روش دشمنان متفاوت است، گفت: اگر افرادی تصور کنند که در پرتو برخی از رفتارها می‌تواند دستاوردهای نظام اسلامی ایران را تضعیف کنند به شدت در اشتباه هستند، چراکه حرکت انقلاب اسلامی با ریشه و متکی بر نیروی مردمی است.

آیت‌الله سعیدی به رشد و تقویت قدرت نیروهای مسلح ایران بدون هرگونه وابستگی به کشورهای دیگر اشاره کرد و عنوان داشت: برخی از کشورهای منطقه در حالی بزرگ‌ترین قرارداد تسحیلاتی را با آمریکایی‌ها بسته‌اند که می‌دانند این سلاح‌ها برای آنها کاربردی نخواهد داشت.

امام جمعه قم در پایان با تاکید بر اینکه پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در منطقه فراهم شدن بسترهای ظهور امام زمان(عج) را نشان می‌دهد، گفت: امیدواریم با عنایت امام زمان(عج)، رهنمودهای رهبری و استمرار حمایت‌های مردم بتوانیم به نتایج مورد نظر برسیم./837/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات