۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۵۴۸۷۵۶
آیت الله علوی گرگانی:

تبعیت از رهبری و مراجع راه نجات کشور است

حضرت آیت الله علوی گرگانی تبعیت از رهبری و مراجع را راه نجات کشور دانست و بر لزوم تلاش برای هدایت و آگاهی دادن به مردم تأکید کرد.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی امروز در دیدار جمعی از اعضای حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به فعالیت های این حزب عنوان کرد: حزب مؤتلفه اسلامی همواره دنباله رو خط امام و رهبری بوده است و هیچ نقطه ضعفی در فعالیت های آن وجود ندارد؛ پشتیبانی از انقلاب، رهبری و علما باید همواره در مسیر حرکت این حزب وجود داشته باشد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه تصریح کرد: اگر جامعه را به انسان تشبیه کنیم، افراد جامعه هر کدام نقش عضوی از بدن را ایفا می کنند که حزب مؤتلفه در کشور ما مانند استخوان انقلاب است.

وی اضافه کرد: استخوان نقش نگه دارنده و اساس وجود انسان است و حزب مؤتلفه نیز برای نظام اسلامی این نقش را دارد، خداوند در هر زمان نعمت و قدرت خود را به مردم نشان می دهد و حزب مؤتلفه نیز مظهر قدرت نمایی و حفظ انقلاب است.

وی تأکید کرد: آگاهی و حضور مردم در صحنه های انقلاب به برکت هدایت است و ما باید با آگاهی دادن به مردم، آنها را در مسیر انقلاب و نظام و رهبری حفظ کنیم.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم ابراز کرد: اگر دشمن بر ما مسلط شود و فکر و فرهنگ مردم را عوض کند انقلاب دچار مشکل می شود و همه دلسوزان انقلاب باید در آگاهی بخشی و هدایت مردم کمک کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید ملت را با حرکت خود عملاً تشویق کنید که دنبال رهبری و مرجعیت باشند چراکه راه نجات همین است./872/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات