۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۵۴۸۷۸۹
قائم مقام بنیاد مهدویت خبر داد؛

راه اندازی دانشگاه مهدویت در کشور

قائم مقام بنیاد مهدویت از ایجاد دانشگاه مهدویت در استان فارس خبر داد و گفت: دانشگاه مهدویت در ساختمان ۱۱ طبقه و با زیربنای دو هزار مترمربع از ابتدای سال آینده راه اندازی می شود.
کفیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محمدصادق کفیل، قائم مقام بنیاد مهدویت صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: بنیاد مهدویت با پیشنهادی که حجت الاسلام قرائتی به رهبر معظم انقلاب داد در سال 79 تاسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

وی گفت: در حال حاضر مرکز تخصصی مهدویت 400 نفر فارغ التحصیل در سطح سه حوزه دارد و سطح چهار حوزه نیز از سال گذشته آغاز شده است.

قائم مقام بنیاد مهدویت با بیان اینکه طلبه هایی که در حوزه مهدویت فعالیت می کنند در این مرکز حضور دارند، افزود: در مرکز تخصصی 10 گروه پژوهشی وجود دارد که روی مباحث و موضوعات تخصصی فعالیت می کنند.

حجت الاسلام کفیل با بیان اینکه دفاتر استانی بنیاد مهدویت در تمام استان های کشور ایجاد شده است، تصریح کرد: در دفاتر استانی شورای برنامه ریزی، راهبردی و سیاستگذاری با حضور مسؤولان فرهنگی تشکیل شده است.

وی از ایجاد دانشگاه مهدویت در استان فارس خبر داد و افزود: دانشگاه مهدویت در ساختمان 11 طبقه و با زیربنای 2 هزار مترمربع از ابتدای سال آینده راه اندازی می شود.

قائم مقام بنیاد مهدویت با بیان اینکه بنیاد مهدویت باید پویاتر و فعالتر باشد، خاطرنشان کرد: همچنین بنیاد حدود 300 اثر در بحث مهدویت تولید کرده است که این آثار برای جامعه تاثیرگذار است.

حجت الاسلام کفیل اظهار کرد: نگاه بنیاد مهدویت نگاه ستادی و ایجاد انگیزه است تا سایر مجموعه ها و دستگاه های اجرایی نیز برای کمک در بحث مهدویت ترغیب شوند و بنیاد هم از آن ها حمایت می کند.

وی افزود: سایر مجموعه ها به موضوع مهدویت ورود داشته باشند و ائمه جمعه در شهرستان ها نیز دفاتری را برای این موضوع راه اندازی کنند./880/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات