۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۵۴۸۷۹۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مسأله انتظار باید برای مردم تبیین شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اصل اقدام و ایجاد دانشگاه مهدویت کار خوب و منحصر به فردی است، گفت: مسأله انتظار باید برای مردم تبیین و ملاک ها و شرایط آن بیان شود.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار با قائم مقام بنیاد مهدویت اظهار داشت: موضوع مهدویت در زمان امروز مهم است و باید به آن توجه کرد.

وی گفت: انواع و اقسام ایده ها و آرمان ها به اسم مکتب به میدان آمدند اما دست خالی بودند و امروز بشر با یأس و ناامیدی روبرو است و تنها امیدی که مانده نیز ظهور حضرت مهدی(عج) است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اینکه مهدویت به صورت رشته دانشگاهی و تخصصی باشد خوب است اما باید شرایط آن حفظ شود و گزینش برای دانشجویان دانشگاه لحاظ شده باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: کسانی که وارد دانشگاه می شوند باید معدل آن ها در دروسی که گذراندند ممتاز باشد و هر فردی پذیرفته نشود و دارای اخلاق باشند.

وی ادامه داد: همچنین باید به استان های کشور بر اساس جمعیت سهمیه دهید و نباید تنها دانشجویان از چند استان محدود باشند و برخی از استان ها نیز سهمیه نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اصل اقدام و ایجاد دانشگاه کار خوب و منحصر به فردی است، خاطرنشان کرد: مسأله انتظار باید برای مردم تبیین و ملاک ها و شرایط آن بیان شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: اما اگر مسائل به صورت کارشناسی شده صورت نگیرد و تبیین نشود شرایط را برای افراد کاذب فراهم می کند و دچار خطراتی می شویم.

وی با بیان اینکه امروز عناصری وجود دارند که از فضاهای به وجود آمده حداکثر استفاده را می کنند، افزود: باید در بحث مهدویت اقدام همه جانبه شود و از سوءاستفاده برخی از عناصر پیشگیری کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در این موضوع کیفیت از کمیت مقدم تر است و نباید فرصت سوزی صورت بگیرد؛ زیرا اگر کارها به افراد نااهل و بی کفایت سپرده شود نتیجه آن فرصت سوزی خواهد بود./880/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات