۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۵۴۸۸۴۲
امام جمعه گرمی:

شهرهای مرزی آیینه تمام‌نمای خدمات نظام باشند

امام جمعه گرمی مغان گفت: شایسته است مسؤولان اعتبارات ویژه‌ای برای مسائل فرهنگی در نظر بگیرند تا شهرهای مرزی آیینه تمام نمای خدمات نظام جمهوری اسلامی باشند.
حجت‌الاسلام یدالله صفری امام جمعه گرمی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام یدالله صفری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گرمی‌مغان اظهار کرد: دشمن اعتبارات هنگفتی برای ضربه زدن به مسائل فرهنگی ایران اسلامی هزینه می‌کند و باید در این زمینه هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه باید در مقابل این هجمه‌ها کار فرهنگی انجام داد، افزود: همه رسانه‌هایی که در اختیار کشورهای معاند قرار دارد، در داخل کشور نیز موجود است و باید از آن به نحو احسن استفاده کرد.

خطیب جمعه گرمی مغان بیان کرد: همه دستگاه‌ها باید خدمات خود را از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم برسانند و این موضوع یک کار بزرگ فرهنگی در راستای افزایش اعتماد میان دولت و ملت ایران اسلامی و شفاف سازی خدمات نظام جمهوری اسلامی است.

صفری با بیان اینکه شهرستان گرمی در خط مقدم تهاجم فرهنگی با توجه به مرزی بودن قرار دارد، افزود: شایسته است مسؤولان اعتبارات ویژه‌ای برای مسائل فرهنگی در نظر بگیرند تا شهرهای مرزی آیینه تمام نمای خدمات نظام جمهوری اسلامی که در همه جا دیده می‌شود، باشند.

وی به سالروز اجرای توافق برجام در 27 دی ماه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ایران به همه تعهدات خود در این توافق نامه پایبند بود، کشورهای استکباری ثابت کردند قابل اعتماد نیستند و این برای همه دنیا ثابت شده است./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: فارس

ارسال نظرات