۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۵۴۹۰۲۰
آیت الله سعیدی:

نیت پاک و خدمت به ائمه اطهار ارزش های اساسی برای امت اسلام است

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان این که انسان مومن و آگاه نسبت به حقایق جهان هستی از گناه‌هان جزئی همیشه پرهیز می‌کند، گفت: خدمت به ساحت ائمه اطهار جایگاه رفیعی در بین امت اسلام دارد.
 آیت الله سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در درس اخلاق آستان مقدس حضرت معصومه(س) که از سوی دفتر تولیت این آستان با حضور کارکنان مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در سالن امام خامنه ای برگزار شد، با تاکید بر این که فعالان قرآنی باید رفتار، گفتار و افکار متفاوتی نسبت به دیگر اقشار جامعه اسلامی داشته باشند، اظهار داشت: فعالان قرآنی همواره باید با فراگیری آموزه‌های قرآن کریم از این آموزه‌ها در زندگی شخصی خود استفاده کرده و این آموزه هار را همراه با اعمال صالح خود ترویج دهند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان این که انسان مومن و آگاه نسبت به حقایق جهان هستی از گناه‌هان جزئی همیشه پرهیز می‌کند، گفت: باید توجه داشت که اگر فردی آگاه باشد که خداوند متعال عملکرد او را مشاهده می‌کند از گناه و کارهای ناپسند پرهیز خواهد کرد.

امام جمعه قم با تاکید بر این که اهل بیت اطهار (ع) از اعمال و نیت‌های انسان ها  آگاه هستند، اظهار داشت: اگر نیت‌های مومن نیک و پاکی باشد در پیشگاه خداوند متعال از یک جایگاه ویژه برخوردار خواهد بود؛ این در حالی است که شرع مقدس اسلام نیت های خبیث انسان ها  را مانع دست یابی به مقاصد متعال توصیف کرده اند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ادامه با تاکید بر این که خادمان افتخاری آستان قدسی قم باید به عنوان خادمی حضرت معصومه(س) نگاهی ویژه داشته باشند، ابراز داشت: خدمت افتخاری نیز یک نوع شغل است که در آن فرد هیچ پولی دریافت نمی‌کند؛ اما ساعاتی را برای رضای خداوند متعال و خدمت به زائران حضرت فاطمه معصومه (س) مشغول کار است.

آیت‌الله سعیدی در پایان خدمت به آستان مقدس حضرت معصومه(س) را به عنوان یک جایگاه رفیع اجتماعی در بین امت اسلام توصیف کرد و گفت: افرادی که در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) درحال خدمت هستند بدانند که یک افتخار بزرگ قسمت آنها شده است و باید با انجام درست وظایف خود و ارائه خدمات مطلوب به زائران قدردان جایگاه خادمی باشند./837/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات