۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۵۴۹۰۴۶
امام جمعه پلدختر:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کشور را در برابر دشمنان بیمه می کند

امام جمعه پلدختر با تأکید بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن این فرهنگ، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سبب بیمه شدن کشور در برابر دشمنان می شود.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت ‌الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، عصر امروز در برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امروز ضروری است.

وی فرهنگ را اساس رشد و پیشرفت هر جامعه ای خواند و افزود: با تبیین این مهم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می توان نسل جوان را در برابر آسیب های اجتماعی و هجمه های فرهنگی مصون ساخت.

امام جمعه پلدختر با یادآوری به ایثار و از جان گذشتگی جوانان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی عنوان داشت: مجاهدت و ایثار جوانان در آن روزها سبب شد تا درخت انقلاب به ثمر بنشیند و امروز نسل جوان جامعه با پیروی از آرمان و اهداف شهدا باید در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا نسیمی الهی است و گرامی داشت آن امری مهم برای تکیه بر ارزش ها و مقابله با ضدارزش ها است.

حجت الاسلام سوری با تأکید بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا عنوان داشت: این مهم همچون موجب عزت، اقتدار، آرامش و امنیت ایران در برابر دشمنان می‌شود.

وی شهدا را نماد دین، سربلندی و سند افتخار ملت ایران اسلامی نامید و ادامه داد: شهدا نماد پرچم استقلال، ایثار و مقاومت هستند، آزادگی و امنیت جامعه امروز مرهون خون پاک شهدا است.

امام جمعه پلدختر با تدکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: از راه‌های ترویج این فرهنگ تکریم خانواده شهدا بوده که وظیفه‌ای همگانی است./9459/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات