۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۵۴۹۰۶۴
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی اراک:

ملت ایران اسلامی با بصیرت مانع از سوء استفاده بیگانگان شوند

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اراک گفت: ملت ایران اسلامی باید در کیفیت طرح خواسته ها و انجام امور اجتماعی خویش، دقت کنند تا مانع از سوء استفاده بیگانگان شوند.
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اراک

حجت الاسلام سید احمد میرمهدی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: ملت ایران اسلامی، باید در کیفیت طرح خواسته ها و انجام امور اجتماعی خویش، دقت کنند تا مانع از سوء استفاده بیگانگان و دخالت آنان در امور داخلی شوند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اراک با اشاره به کم کاری مسؤولان در برخی امور مرتبط با مردم و رفع مشکلات آنان، اظهار داشت: مسؤولان تا به امروز، موانع پیشرفت اقتصادی و نیازهای مردم را برطرف نکردند و سبب نارضایتی آنان شدند.

حجت الاسلام میرمهدی با بیان اینکه برخی از موسسات مالی و طرح بودجه 97 از سوی دولت سبب سلب اعتماد ملت، نگرانی آنها و ایجاد اعتراضات مردمی شد، گفت: گران شدن بنزین، رکود اقتصادی، تعطیلی برخی کارخانجات، بیکاری جوانان و شکست خوردن مردم در برخی از سرمایه گذاری ها به سبب عدم همکاری مسؤولان، سبب نارضایتی ملت از وضع موجود شد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اراک در رابطه با طرح بودجه سال 97 که از سوی دولت اعلام شد، بیان کرد: طرح بودجه سال 97 کشور، فاقد کارشناسی دقیق و سنجش اوضاع اجتماعی ایران است.

حجت الاسلام میرمهدی به تلاش دشمنان در راستای سوء استفاده از مطالبات بحق مردم اشاره کرد و گفت: ملت ایران اسلامی در اغتشاشات اخیر، راه خویش را از معاندین جدا کردند و همواره مدافع نظام و انقلاب هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اراک با محکوم کردن اعتراضات غیرقانونی و تخریب اموال عمومی، خاطرنشان کرد: تمام تجمعات اعتراضی باید با اطلاع قبلی مسؤولان امنیتی و صدور مجوز، انجام شود.

حجت الاسلام میرمهدی دلیل حمایت دستپاچه دشمنان از اغتشاشات اخیر را جایگاه ایران اسلامی در منطقه دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران، مانع بزرگ اهداف دشمنان در خاورمیانه است از این رو برای براندازی آن تلاش می کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اراک با بیان اینکه مذاکرات هسته ای، هیچ گونه رشدی در اقتصاد کشور ایجاد نکرده است، گفت: اقتصاد مقاومتی سبب استقلال ملت ایران و استفاده صحیح از منابع موجود داخلی خواهد شد.

حجت الاسلام میرمهدی در ادامه بیان کرد: مسؤولان باید به دلیل بی توجهی و کوتاهی نسبت به اقتصاد مقاومتی استغفار کنند و در راستای جلب رضایت ملت شریف ایران اسلامی، به فعالیت های گسترده در این زمینه بپردازند./842/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات