۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۵۴۹۲۴۲
پس از استماع سخنان وزیر؛

قاضی پور و محجوب از پاسخ وزیر دادگستری قانع شدند

نادر قاضی پور و علیرضا محجوب پس از استماع سخنان وزیر دادگستری از پاسخ‌های وی قانع شدند.
نادر قاضی پور مجلس

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز سه‌شنبه ۲۶ دی ماه در جریان سوال از علیرضا آوایی، وزیر دادگستری درباره علت پرداخت نشدن حقوق، مزایا و پاداش کارکنان شورای حل اختلاف سراسر کشور از پاسخ‌های وزیر قانع شد.

بر اساس این گزارش قاضی پور در جریان پرسش خود از وزیر دادگستری گفت: در حقیقت باید سوال امروز از شخص آقای نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه پرسیده می‌شد.

وی ادامه داد: بدلیل اینکه طبق قانون امکان پرسش از معاونان رییس جمهور وجود ندارد و رییس مجلس نیز با طرح پرسش از رییس جمهور مخالفت می‌کند، بالاجبار از شخص وزیر باید سوال کنیم.

نماینده مردم ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از سخنان اخیر رییس جمهور نیز، اظهار داشت: برخی معتقدند که می‌توان از امام زمان(عج) نیز انتقاد کرد، اما با این وجود نیز امکان سوال از رییس جمهور در پارلمان فراهم نمی‌‌شود. البته اعتقاد ما بر این است ۱۴ معصوم امکان خطا ندارند و اصولا نمی‌شود به آنها انتقاد کرد.

پس از سخنان قاضی پور، علیرضا محجوب نماینده مردم تهران نیز به عنوان دیگر نماینده سوال کننده از وزیر دادگستری اعلام کرد که از پاسخ‌های آوایی قانع شده است.

گفتنی است پس از سخنان آقایان قاضی پور و محجوب و اعلام این مطلب که از سخنان وزیر قانع شده‌اند، علی مطهری به عنوان رییس جلسه اعلام کرد که نیازی به رای گیری برای پاسخ‌های وزیر دادگستری وجود ندارد./۸۵۶/پ
۲۰۲/ق

ارسال نظرات