۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
کد خبر: ۵۴۹۳۲۷
نماینده خبرگان رهبری:

دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردها و خدمات نظام است

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران را فرصتی برای تبیین دستاوردها و خدمات نظام دانست.
حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع مسؤولان شهرستان مراغه، اظهار داشت: بیکاری جوانان یکی از مشکلات مهم امروز جامعه است که باید چاره‌ای برای رفع آن اندیشیده شود.

وی با بیان این‌که عدم اشتغال و کسب درآمد در مشکلات معیشتی مردم اثرگذار بوده است، افزود: در هر خانواده ای حداقل بک جوان بیکار وجود دارد که با وجود تلاش‌های فراوان موفق به یافتن شغل مورد علاقه خود نشده است، در چنین شرایطی افزایش ناهنجاری های اجتماعی دور از انتظار نیست.

امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که خانواده‌های ایرانی از مشکلات معیشتی و اقتصادی نیز رنج می برند، خاطرنشان کرد: حوادثی که در طول هفته گذشته و در برخی از شهرهای کشور رخ داد، باید مورد تحلیل و بررسی مسؤولان قرار گیرد، به دور از سوءاستفاده برخی فرصت‌طلب، باید اذعان داشت که بخش قابل توجهی از اعتراضات از سوی مردم رنج‌کشیده از مشکلات اقتصادی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که یکی از مهم‌ترین سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم و محرومیت زدایی در مناطق محروم است، افزود: در شرایطی انقلاب اسلامی ایران به چهل سالگی خود نزدیک می شود که هنوز محرومیت در برخی شهرها و روستاها مشهود است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای محرومیت‌زدایی در این شهرستان، گفت: اقدامات انجام شده در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم روستایی در نظام اسلامی کم‌نظیر بوده و خدمات بسیاری به مردم در این مناطق ارائه شده است، اما باید این روند تداوم داشته باشد. 

وی فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران را فرصتی برای تبیین دستاوردها و خدمات نظام دانست و گفت: در طول چهار دهه گذشته خدمات و طرح‌های بزرگی برای رفاه مردم مناطق محروم اجرایی شده که باید اطلاع‌رسانی شوند، هر چند هنوز در برخی بخش ها کم‌کاری‌های مشاهده می شود./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات