۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۵۴۹۳۴۳
حجت الاسلام لرستانی:

مبارزه با استکبار از اهداف انقلاب است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز با تأکید بر ضرورت تبیین و بازخوانی اهداف انقلاب برای جلوگیری از تحریف، گفت: یکی از مهم ترین اهداف انقلاب مبارزه با استکبار است.
حجت الاسلام لرستانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی لرستانی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان الیگودرز، امشب در نشست بصیرتی که در جمع خواهران بسیجی این شهرستان و با محوریت اهداف انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: این انقلاب به رهبری امام راحل و با پشتیبانی مردم ایران شکل گرفت.

وی با تأکید بر ضرورت تبیین و بازخوانی اهداف انقلاب به ویژه برای نسل امروز و نسل جوان افزود: در این راستا با استفاده از فرصت ها و ظرفیت های تبلیغی باید اقدامات چشمگیری انجام شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز با بیان اینکه گذشت زمان، تغییر نسل و حاکمان، ممکن است در تغییر و یا تحریف عمدی یا سهوی اهداف انقلاب نقش داشته باشد، اظهار داشت: بازخوانی و بیان اهداف انقلاب همواره ضرورتی انکارناپذیر است.

وی با تأکید بر اینکه با بازخوانی اهداف انقلاب باید جلوی تحریف اهداف انقلاب گرفته شود، عنوان داشت: هر انقلابی اهدافی دارد که در شعارها و بیانیه رهبران انقلاب ها مشخص است و باید مواظبت کرد که بر اثر تبلیغات، تلقین های فرهنگی و تأثیرپذیری از جوامع دیگر اهداف انقلاب ها بر اهداف انقلاب تأثیرپذیر نباشد.

حجت الاسلام لرستانی با تأکید بر ضرورت بازخوانی اهداف انقلاب برای جلوگیری از تحریف ادامه داد: در این راستا ابتدا باید اهداف انقلاب را بدانیم و تبیین کنیم و مهم ترین منبع برای شناخت اهداف انقلاب اسلامی ایران از بیانات و اندیشه های امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه یکی از اهدافش، مبارزه با استکبار و قطع دست مستکبران از ممالک اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز باید همه ما با ادامه راه امام راحل و شهدا در برابر استکبار ایستادگی کرده و جلوی توطئه های دشمنان بایستیم.

انقلاب برخاسته از خواسته مردم و مبتنی بر احکام اسلام است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز با یادآوری به اینکه شعار انقلاب «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بوده و هست، ادامه داد: خواسته مردم به پیروی امام راحل در آن روزها رسیدن به استقلال، آزادی و داشتن حکومتی برخاسته از اراده ملت و مبتنی بر احکام اسلام بود.

وی تصریح کرد: استقلال، آزادی، عدالت اجتماعی و رفاه ابزار و مقدمه ای برای رسیدن مردم به معنویات و اخلاق اسلامی است./9459/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات