۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۵۵۱۴۶۵
مدیر مدرسه علمیه آیت الله دامغانی همدان:

دولت درصدد بازکردن گره‌های مردم باشد

حجت الاسلام رسولی گفت: همه به خوبی می‌دانیم که مردم دارای مشکلات اقتصادی هستند اما با این وجود از جهاد و دفاع از حریم الهی دست برنمی‌دارند و به همین دلیل است که رهبر انقلاب بر قدردانی از مردم تأکید کردند.
حجت الاسلام علی رسولی

حجت‌الاسلام علی رسولی، مدیر مدرسه علمیه آیت الله دامغانی(ره) همدان در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب که فرمودند نبرد ملت بر ضد ملت و نبرد اسلام بر ضد اسلام، اظهار کرد: در اغتشاشات اخیر با گروهی رو به رو بودیم که هم ضد مردم، هم ضد کشور و هم ضد اسلام بودند و مردم با این گروه مقابله کردند بنابراین تعبیری که رهبر معظم انقلاب درباره این امر به کار بردند، بسیار مدبرانه بود که جای تأمل و بررسی بسیار دارد.

وی با بیان اینکه قدردانی از هوشیاری و حضور مردم در صحنه باید به دوصورت گفتاری و رفتاری انجام شود، ادامه داد: رسانه‌ها باید از مردم تشکر کنند چراکه این اقدام مردم در این شرایط، مجاهدت است.

حجت‌الاسلام رسولی گفت: همه به خوبی می‌دانیم که مردم دارای مشکلات اقتصادی هستند اما با این وجود از جهاد و دفاع از حریم الهی دست بر نمی‌دارند و به همین دلیل است که رهبر انقلاب بر قدردانی از مردم تأکید کردند.

وی بیان کرد: بخش دیگر این قدردانی باید از سوی مسؤولان به ویژه دولت صورت گیرد اما متأسفانه در تمام ایام بروز اغتشاشات شاهد بودیم که دولت از حضور مردم و دفاع آنها تشکر نکرد و درباره مطالبات مردم نیز پاسخگو نبود.

وی خاطرنشان کرد: همه زحمات بر دوش مردم بود حتی مردم کشته دادند بنابراین دولت بعد از تشکر زبانی باید وارد مرحله عمل شود و همه تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرد.

حجت‌الاسلام رسولی عنوان کرد: در اتفاق اخیر همه درس گرفتند که مردم حاضر نیستند به خاطر وجود مشکلات متعدد، کشور خود را تسلیم توطئه‌های دشمنان و بیگانگان کنند و این اقدام مردم پیام محکمی هم به بیگانگان و هم مسؤولان داخل کشور بود.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله دامغانی(ره) با بیان اینکه دولت درصدد باز کردن گره‌های مردم باشد، گفت: متأسفانه دولت خود را درگیر مشکلات مردم نمی‌کند و به نظر می‌رسد که قصد دارد مشکلات را به دولت بعد انتقال دهد.

وی تشریح کرد: تقویت بنگاه‌های اقتصادی زود بازده و فراهم کردن شرایط ازدواج مهم‌ترین عواملی است که دولت مردان باید به آن بپردازد اما متأسفانه دولت در زمینه ایجاد اشتغال موفق نبوده است.

حجت‌الاسلام رسولی با اظهار بر اینکه در این برهه حساس مردم و مسؤولان باید گوش به زنگ فرمان رهبر انقلاب باشند، تأکید کرد: دولت باید به دنبال کار صادقانه و اطاعت بی‌چون و چرا از رهبری باشد اما گاهی مشاهده می‌شود برخی به دنبال اهداف خود و غافل هستند که باید گوش به زنگ فرمان رهبر انقلاب باشند./979/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات