۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۵۵۱۴۶۶
حجت الاسلام عبدی:

روحانیان نباید از برنامه‌های دشمن غافل شوند

مدیر مدرسه علمیه شهرستان فامنین با بیان اینکه باید همواره درمقابل نظام استکبار ایستاد و مبارزه کرد، گفت: روحانیان نباید هیچ‌ گاه از برنامه‌های دشمن غافل شوند و باید مردم را در این جهت با خود همراه کنند.
حجت الاسلام احمد علی عبدی

حجت الاسلام احمدعلی عبدی مدیر مدرسه علمیه شهرستان فامنین در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، اظهار کرد: ضرورت و نقش روحانیان در بصیرت‌افزایی در جامعه بسیار مهم‌ است چرا که ملت ایران همیشه پیرو مبانی اسلامی بوده و هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه حوزه‌های علمیه در بصیرت‌افزایی جامعه بسیار موفق عمل کرده‌اند و در سقوط نظام شاهنشاهی به خوبی مشاهده کردیم که روحانیان اهداف امام خمینی(ره) را در سطح جامعه تبیین می‌کردند و موفق شدند بصیرت را در سطح جامعه ایجاد کنند.

حجت‌الاسلام عبدی گفت: درحال حاضر انقلاب اسلامی درحال صدور انقلاب به کشورهای دیگر است و بصیرت امری غیر قابل انکار به شمار می رود به همین سبب باید ملت ایران در همه صحنه ها هوشیار و بصیر عمل کنند.

وی افزود: نباید انقلاب اسلامی را رها کرد چرا که توطئه‌های دشمنان ادامه دارد بنابراین حوزه‌های علمیه باید هوشیار باشند تا نقشه‌های دشمن را به موقع تشخیص دهند.

حجت‌الاسلام عبدی تصریح کرد: همه طلاب باید درصدد باشند در خط و مسیر رهبری قرار گیرند و سخنان رهبری را به خوبی گوش دهند و به صورت دقیق به مردم انتقال دهند تا مطالبات ایشان در جامعه به درستی منتقل شود.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان فامنین درباره خواسته‌های مردم مبنی بر رفع مشکلات معیشتی، اظهار کرد: در بین اقشار مختلف نزدیک ‌ترین گروه که دارای مشکلات معیشتی هستند طلاب می باشند اما تقوا اجازه نمی‌دهد اعتراض کنند.

وی افزود: طلاب مشکلات مردم را به خوبی درک می‌کنند اما باید درصدد باشند که مشکلات اقتصادی سبب ایجاد شکاف و اختلاف در بین مردم نشود و جامعه اسلامی به ناامیدی نرسد.

وی تشریح کرد: رسانه‌های بیگانه اینگونه بیان می‌کنند که علت وجود مشکلات در ایران اسلامی، طلاب هستند اما بصیرت سبب می‌شود تا این سخن دشمن به خوبی تحلیل شود که طلاب نیز از مردم هستند و مانند مردم دارای مشکلات معیشتی و اقتصادی هستند.

وی با بیان اینکه باید همواره درمقابل نظام استکبار ایستاد و مبارزه کرد، گفت: روحانیان نباید هیچ‌ گاه از برنامه‌های دشمن غافل شوند وباید مردم را در این جهت با خود همراه کنند./۹۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات