۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۵۵۱۴۹۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مسؤولان به جای نظریه پردازی به فکر حل مشکلات مردم باشند

امام جمعه بیرجند با تأکید بر توجه مسؤولان به حل مشکلات مردم، گفت: آقایان به رکود، گرانی، بی قانونی، بی عدالتی و حقوق های نجومی نمی پردازند اما در برخی از مسائل نظریه پردازی می کنند.
عبادی عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در نشست علمی که با حضور روحانیان و طلاب مرکز استان برگزار شد، اظهار داشت: هر کدام از قوای سه گانه از سوی قانون تعیین می شوند و پشت تریبون قرار می گیرند و قسم یاد می کنند که بر اساس قانون اساسی عمل کنند.

وی با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا حرف های برخی ها در مسائلی که اهلیت ندارند نظریه پردازی است یا حل مشکلات مردم، گفت: آقایان به رکود، گرانی، بی قانونی، بی عدالتی و حقوق های نجومی نمی پردازند اما در برخی از مسائل نظریه پردازی می کنند که مردم به آن نیاز ندارند زیرا افرادی برای این کار تعیین شدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: البته تحلیل ها در این رابطه متفاوت است و برخی می گویند که ورود این افراد به بحث های انحرافی نوعی کلک سیاسی است به دلیل اینکه مردم تحت انواع فشارها مطالبه نکنند بحث های انحرافی را مطرح می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه آقایانی که برای مردم نظریه پردازی می کنند باید به فکر حل مشکلات جامعه باشند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از سال های قبل در زمینه تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی و غارت فرهنگی هشدار دادند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن این است که مردم را قبل از جنگ نظامی از درون خالی کنند، ادامه داد: مردم ایران با عقاید راسخ عقلانی و کلامی در برابر تمام مشکلات ایستادگی می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: اگر امروز کشور آسیب دیده به واسطه غرب بوده است و از دورانی که غرب ورود کرده برای ما فحشا و منکرات و فرهنگ زدایی آورده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: آن ها سند 2030 آوردند و با چراغ روشن عمل کردند و ارزش های دینی و اسلامی را زیر سوال بردند و آداب و اخلاق ما را به تمسخر گرفتند.

وی با بیان اینکه دشمن برای منحرف کردن نوجوانان طرح و برنامه دارد، گفت: برخی ها در کشور همواره دم از نشاط می زنند اما این در حالی است که عده ای به دلیل پول های بادآورده و حقوق های نجومی و اختلاس ها غرق مادیات شدند و عده ای نیز نان شب برای خوردن ندارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی از کارگران با دست خالی به خانه بر می گردند و شرمنده خانواده خود می شوند، افزود: این هایی که به دنبال شادی مردم از طریق رقص و کنسرت هستند باید اشتغال و بیکاری مردم را حل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی عنوان کرد: این افرادی که ادعای فهم و سیاست می کنند چگونه اینچنین فکر می کنند و می گویند ما طرفدار آزادی هستیم.

وی تصریح کرد: تلگرام که امروز در دست استکبار، منافقین و انگلیس است و کنترل می شود اما در برابر این موضوع آقایان می گویند دنیا تغییر کرده مگر می شود مانع فضای مجازی شویم و این ها به گونه ای رفتار می کنند که خود را طرفدار سلامت اطلاعات مردم می دانند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هیچکسی مخالف فضای مجازی و استفاده صحیح از آن نیست، بیان کرد: شما آقایان اگر طرفدار فضای مجازی هستید چرا در این چند سال که تمام امکانات در اختیارتان بود کاری برای تلگرام با مدیریت داخل کشور نکردید.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: در کشور بیش از 17 هزار نفر ترور شدند اما مریم رجوی فرمان می دهد و در اینجا اجرا می شود و اسم تبعیت از دشمن درجه یک را آزادی و پیشرفت می گذارند.

وی ادامه داد: برخی ها در جامعه به صورت گازانبری اسلام، ارزش و اخلاق را تحت فشار قرار می دهند که این اقدامات پروژه بیگانه است./880/پ203/ب1

ارسال نظرات