۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۵۵۱۷۲۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

اولویت بندی در عرصه فرهنگ سازی لازمه کاهش آسیب های اجتماعی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر ضرورت اولویت بندی در عرصه فرهنگی برای کاهش آسیب های اجتماعی گفت: مهم ترین را مقابله با آسیب ها فرهنگ سازی، روشنگری و ارائه آموزش های لازم به نسل جوان است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، بعداز ظهر امروز در شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: مواد مخدر از جمله عوامل مهمی است که در گسترش آسیب های اجتماعی نقش دارد.

وی با تأکید بر ضرورت اینکه همه دستگاه های مرتبط با مسأله مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی باید جلوی گسترش آسیب های حاصل از مواد مخدر را بگیرند و نسل جوان و نوجوان را از آن دور سازند، افزود: با بصیرت بخشی و فرهنگ سازی باید جوانان را در برابر آسیب های حاصل از مواد مخدر دور کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان به نقش فعالیت های فرهنگی در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره و عنوان کرد: برای انجام فعالیت های فرهنگی مؤثر باید به اعتبارات نیز توجه داشت.

وی با اشاره به اینکه در بخش فرهنگی آنگونه که باید اقداماتی برای مبارزه با مواد مخدر صورت نمی گیرد و این یک آسیب است، بیان داشت: متولیان امر در این راستا باید اهتمام جدی ورزند.

حجت الاسلام مهدوی با تأکید بر ضرورت تبیین مباحث فرهنگی و نهادینه سازی فرهنگ دینی و تربیتی در جامعه به ویژه بین خانواده ها اظهار داشت: با ارتقای فرهنگ جامعه باید زمینه کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه آسیب هایی در حوزه مواد مخدر را کاهش داد.

وی با بیان اینکه برای موفقیت در عرصه فرهنگ سازی و مقابله با آسیب های اجتماعی باید اولویت ها را در نظر داشت، خاطرنشان کرد: با اولویت بندی و اقدام و عمل می توان جوانان را در برابر بسیاری از آسیب ها مصون ساخت و در کاهش آسیب های اجتماعی نقش آفرین شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر ضرورت تعامل و همکاری نهادهای اجرایی و فرهنگی برای مقابله با آسیب ها عنوان کرد: داشتن جامعه ای سالم و ارتقای فرهنگ نیازمند وحدت، همکاری و تعامل بیشتر مسؤولان در نهادهای فرهنگی و اجرایی است./۹۴۵۹//۲۰۳/خ

ارسال نظرات