۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۵۵۱۷۲۵
کارشناس اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان خبر داد؛

توسعه فعالیت های تبلیغی دفتر تبلیغات به خارج از کشور

حجت الاسلام فرطوسی با اشاره به دیدار مسؤول فرهنگی حشد الشعبی عراق از دفتر تبلیغات اسلامی استان، گفت: دایره تبلیغات دفتر از دو ماه پیش گسترش یافته و تلاش داریم فعالیت ها را در برخی کشورهای عربی ادامه دهیم.
حجت الاسلام مهدی فرطوسی، کارشناس اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان

حجت الاسلام مهدی فرطوسی، کارشناس اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به همکاری نزدیک دفتر با حوزه علمیه در بخش طرح معراج و ارگان های همسو برای اعزام مبلغ به مدارس اظهار داشت: تقریبا 130 مدرسه دوره راهنمایی و متوسطه در استان را در 240 نقطه حساس که آسیب پذیری بیشتری دارند، شناسایی و مبلغانی را به آنجا اعزام کردیم.

کارشناس اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان با بیان اینکه مبلغان نخست دوره هایی دیده و پس از اخذ مدرک مورد نیاز و طبق مهارت به مناطق هدف اعزام می شوند، افزود: چنین اعزامی تحت نام پاسخگویی به مسائل دینی دانش آموزان صورت می گیرد که از جمله خروجی های چنین طرحی، ارتباط مستمر مبلغ با دانش آموز و بهره مندی دانش آموزان از برنامه های فرهنگی و تبلیغی مساجد است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه ماهیانه فایل ها و جزواتی را به اقتضای موضوعات در اختیار مبلغان قرار می دهیم، عنوان داشت: دوره های برگزار شده در موضوعات نقد وهابیت، نقد یمانی، نقد باستان گرایی و زرتشتی گری و مشاوره برای کودکان و نوجوانان است.

حجت الاسلام فرطوسی به توافق صورت گرفته با کانون پرورش فکری استان اشاره کرد و گفت: در این باره روش های تبلیغی را از سنتی به نوین تغییر می دهیم؛ از این رو تلاش داریم تا در دهه فجر اجتماع هزار و 200 نفره دانش آموزی را با همکاری معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان در مجمتع فجر و در قالب های شاد دانش آموزی برگزار کنیم.

وی به دیدار مسؤول فرهنگی حشد الشعبی عراق از دفتر تبلیغات استان اشاره کرد و افزود: دایره تبلیغات دفتر از دو ماه پیش گسترش یافته و تلاش داریم تا در برخی کشورهای عربی مشتاق و علاقه مند ادامه دهیم که در توافقات اخیر صورت گرفته بنا داریم تا با مجموعه های فرهنگ و حشد الشعبی ارتباط برقرار کنیم.

کارشناس اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان بیان کرد: سه هفته دیگر دوره 5 روزه را برای دانشجویان و متولیان فرهنگی عراقی برگزار می کنیم./9456/پ203/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
یوسف بقایی
Iran, Islamic Republic of
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴
با سلام شرکت جاوید صنعت بقایی سازنده انواع دستگاه های بتنی (راه ماشین...)همراه با سیستم های روز دنیا در ظرفیت های مختلف در خدمت هموطنان گرامی می باشد(فاصله ما با شما یک تماس می باشد)
09127656822-09127656833
0
0
یوسف بقایی
Iran, Islamic Republic of
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳
باسلام ===صنعت بقایی مفتخر هست باطراحی وساخت بچینگ پلانت طرح لیبهر المان..فیدری..توئین شفت در ظرفیت های مختلف همراه باسیستم های روز دنیا در خدمت صنعتگران این عرصه میباشد
فروش قطعات یدکی باقیمت بسیار مناسب
اخرین قیمت ها را از ما بگیرید
09127656822
=== بقایی
0
0