۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۵۵۱۸۴۸
نماینده مجلس:

توسعه زیرساخت های کشور از مهم ترین دستاوردهای انقلاب است

قاضی‌پور با بیان این که انقلاب اسلامی ایران دستاورد‌های فراوانی داشته است، گفت: توسعه زیرساخت‌ها، گاز رسانی به روستا‌های کشور و صادرات کالا به بیش از ۷۰ کشور جهان بخشی از دستاورد‌های انقلاب است.
نادر قاضی پور

نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آیه «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ‌ آمَنُوا لاَ تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَ النَّصَارَى‌ أَوْلِيَاءَ»، اظهار داشت: مسؤولان کشور در هر مسأله‌ای باید به خداوند متعال تکیه کنند.

وی با ابراز گلایه از رییس جمهور، تصریح کرد: هنگامی که دولتمردان به مردم وعده می‌دهد که پس از برجام گشایش اقتصادی در کشور رخ خواهد داد و تمام تحریم‌ها به یکباره برچیده خواهد شد، انتظارات مردم افزایش یافته و انگیزه بسیار زیادی در اقشار جامعه به وجود می‌آید.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پس از آن که برجام امضا شد، بلافاصله تحریم‌های جدیدی تصویب شد و بر میزان تهدید‌ها و توهین‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران افزوده شد.

وی افزود: مردم بر اساس وعده‌های دولتمردان، برای آینده خود برنامه‌ریزی کرده بودند اما با افزایش تحریم‌ها،‌ تمام آمال و آرزو‌های آنها از بین رفت.

قاضی‌پور عنوان کرد: دشمنان قسم‌خورده، نقشه‌های متعددی برای نابودی اسلام و ضربه زدن بر پیکره نظام اسلامی ایران پایه‌ریزی کرده‌اند اما با یاری خداوند متعال و تدبیر رهبر معظم انقلاب تا به امروز تمام نقشه‌هایشان نقش بر آب شده است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران دستاورد‌های فراوانی داشته است، گفت: توسعه زیرساخت‌ها، گاز رسانی به روستا‌های کشور و صادرات کالا به بیش از 70 کشور جهان بخشی از دستاورد‌های انقلاب است.  

قاضی‌پور یادآور شد: مسؤولان، کارگزاران و آحاد مردم باید مراقب باشند تا جریان‌های غرب‌گرای داخلی و دشمنان خارجی از مشکلات داخلی کشور سوء استفاده نکنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اتحاد داخلی، تبعیت صد در صدی از رهبر انقلاب، اتکا به خداوند متعال و دین مداری از جمله راه‌های مقابله با دسیسه‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تأکید بر این که دشمن هیچ‌گاه از شیطنت‌های خود دست نخواهد کشید، اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی ایران در هر دوره‌ای کوشیده‌اند با شیوه‌های مختلف به کشور آسیب برسانند.

قاضی‌پور ادامه داد: دشمنان زمانی در صدد ترور تمام دانشمندان هسته‌ای کشور بودند و امروزه نیز با تحریم و فشار‌های اقتصادی می‌خواهند مردم را نسبت به نظام بد بین کنند.

وی خاطرنشان کرد: واردات بی‌رویه، افزایش خودرو‌های خارجی و ترویج اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی فساد را در جامعه افزایش خواهد داد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، ابراز داشت: انتظار مردم از مسؤولان و دولتمردان این است که در هر شرایطی از فرمایشات و مطالبات رهبر فرزانه نظام تبعیت کنند تا به جای وابستگی به غرب، دستورات اسلام عملیاتی شود./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات