۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۵۵۱۸۷۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

فرهنگ در جامعه تنها راه علاج مشکلات اقتصادی است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: فرهنگ در جامعه تنها راه علاج مشکلات اقتصادی است و با فرهنگ می‌توان بسیاری از مباحث اقتصادی را حل کرد.
عبادی

به گزارش خبرگزاری رسا از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند امشب در جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: انسان‌ها از نظر فرهنگی با هم متفاوت هستند و رفتار هر فردی بستگی به فرهنگ او دارد.

وی با بیان اینکه انسان‌ها بر اساس فرهنگی که دارند رفتار می‌کنند، گفت: فکر و فرهنگ در هر انسانی به عنوان یک هویت تعریف می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تمام انسان‌ها را نمی‌توان در یک قالب تعریف کرد و باید از طریق فکر و فرهنگ تعریف شوند، افزود: امروز استکبار جهانی انواع و اقسام جنایت‌ها را انجام می‌دهد و هر روز انسان‌های بی گناهی را می‌کشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه محور بسیاری از کارگروه‌های اقتصادی و سیاسی در استان باید مباحث فرهنگی باشد، تصریح کرد: در این جلسات باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که برای کشور مفید باشد.

وی ادامه داد: به این کسانی که جنایت‌ها را مرتکب می‌شوند نمی‌توان انسان گفت و بنابراین انسان‌ها در قالب فرهنگ قابل تعریف هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: فرهنگ در جامعه تنها راه علاج مشکلات اقتصادی است و با فرهنگ می‌توان بسیاری از مباحث اقتصادی را حل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه بسیاری از از مشکلات باید از طریق فرهنگ حل شود، اظهار کرد: باید در هر کاری تخصص لازم وجود داشته باشد البته موضوعات باید براساس راه‌حل فرهنگی پیش برود.

وی خطاب به اعضای شورای فرهنگ عمومی استان، افزود: شما رسالت سنگینی برعهده دارید و یکی از مسؤولیت‌های سنگین را دارید زیرا فرهنگ در هر جایی هویت انسان‌های آن است./۸۸۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات