۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۵۵۲۰۷۴
مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد:

دهه فجر فرصتی برای تقویت همبستگی و اتحاد است

مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد دهه فجر را یادآور وحدت و انسجام ملت ایران در پیروزی انقلاب عنوان کرد و گفت: با بهره مندی از این فرصت ها باید در تقویت همبستگی و اتحاد جامعه گام برداشت.
مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سید لطف‌الله حیات الغیب، مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد، بعداز ظهر امروز در جلسه رؤسای کمیته‌ های تخصصی ستاد دهه فجر لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای تقویت همبستگی و اتحاد بین ملت و مسؤولان است.

فعالیت 37 کمیته تخصصی دهه فجر در لرستان

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه 37 کمیته تخصصی دهه فجر در لرستان فعالیت دارند، افزود: از این تعداد 20 کمیته تخصصی استانی و 17 کمیته شهرستانی به مناسبت دهه مبارک فجر در لرستان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه ستادهای شهرستان از سوی ائمه جمعه تشکیل ‌شده‌اند، عنوان داشت: مدیران و نهادهای مختلف مسؤولیت این ستادهای تخصصی را عهده دار هستند با حفظ وحدت در برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر اقدام کنند.

حجت الاسلام حیات الغیب از برگزاری یک هزار و 200 برنامه به مناسبت دهه فجر در لرستان خبر داد و گفت: این برنامه ها با محوریت فرهنگی، ورزشی، جشنواره و همایش برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت برگزاری برنامه های دهه فجر با محوریت مردم اظهار داشت: مسؤولان ستادهای دهه فجر باید از ظرفیت نسل جوان در برگزاری این برنامه ها بهره مند شوند و در تبیین گفتمان انقلاب بین نسل جوان اقدامات مؤثری انجام دهند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: ستادهای تخصصی دهه فجر با بهره مندی از فرصت ها باید آرمان ها و اهداف انقلاب را به ویژه بین نسل جوان تبیین سازند.

حجت الاسلام حیات الغیب بر ضرورت حفظ و ارتقا کیفیت برنامه های دهه مبارک فجر تأکید و خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته مسؤولان ستاد دهه فجر باید در این زمینه توجه داشته باشند./9459//۲۰۳/خ

ارسال نظرات