۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۵۵۲۱۷۵
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

اجرای برنامه های دهه فجر با حضور فعال مبلغان

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب برای کم رنگ کردن ارزش ها و ایجاد فاصله بین جوانان و انقلاب گفت: اجرای برنامه های دهه فجر با حضور فعال مبلغان برگزار خواهد شد.
مبلغان

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پیش رو بودن ایام الله دهه مبارک فجر بیان داشت: در این ایام طلاب مبلغ در مناطق تبلیغی شهری و روستایی فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های دهه مبارک فجر به میزبانی مساجد شهری و روستایی برگزار می شود، افزود: اجرای برنامه های دهه فجر با حضور مبلغان و با همکاری مردم به ویژه نسل جوان برگزار می شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان برگزاری برنامه های فرهنگی و دینی، محافل انس با قرآن، پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی جوان  و مسابقات فرهنگی را از جمله فعالیت مبلغان در ایام الله فجر عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری گفتمان های دینی بین دانش آموزان و نسل جوان در دهه فجر خاطرنشان کرد: مهم ترین هدف برگزاری این نشست ها تبیین گفتمان انقلاب است.

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب و نظام پس از ناامیدی در جنگ سخت امروز به جنگ نرم روی آورده اند و با طرح دسیسه های مختلف در پی کم رنگ کردن باور و اعتقادات نسل جوان هستند، گفت: با بهره مندی از فرصت های تبلیغی و حضور جوانان باید در تقویت و تحکیم بخشی به باورهای دینی این قشر نقش آفرین شد.

وی تبیین گفتمان انقلاب و بیان دستاوردهای نظام را مهم ترین عامل برای امید بخشیدن به نسل جوان و خنثی سازی توطئه های دشمنان انقلاب عنوان کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان یادآور شد: گفتمان های دینی در دهه فجر با محوریت بیان اندیشه های امام راحل، نقش جوانان در پیروزی انقلاب، نقش انقلاب اسلامی در ایجاد تمدن اسلامی در جهان و استحکام آموزه های دینی اسلامی در پبشبرد اهداف انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در کنار فعالیت مبلغان طرح هجرت، از ظرفیت تبلیغی دیگر مبلغان بومی و اعزامی در دهه فجر بهره مند می شویم، افزود: مبلغان با روشنگری و بصیرت بخشی بین نسل جوان در پی خنثی کردن توطئه های دشمنان و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه اسلامی هستند./9459//۳۰۳/خ

ارسال نظرات