۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۵۵۲۲۰۰
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

پاسداران باید زمینه جهانی شدن انقلاب را مهیا کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: باید مؤمنان و انقلابیون و به‌ویژه پاسداران انقلاب اسلامی همت والا از خود نشان دهند و زمینه‌های جهانی شدن این انقلاب را آماده کنند.
حجت الاسلام یعقوبی حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار شماری از پاسداران، اظهار داشت: مؤمن همچون کوهی است که هیچ‌گاه به‌وسیله طوفان‌ها جابجا نمی‌شود.

وی افزود: اگر انسان به ایمان و باور واقعی برسد طوفان‌های سیاسی، نظامی و فرهنگی نمی‌تواند او را بشکند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه ایمان آوردن و ایمان داشتن تنها اقرار به زبان نیست، اضافه کرد: ایمان واقعی آن ایمانی است که نه‌تنها به زبان بلکه در عمل هم نشان داده شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مؤمن اهل شکست نیست و دلیلش آن است که انعطاف ایمانی به او اجازه این کار را نمی‌دهد.

وی افزود: اگر ایران اسلامی چهل سال دوام داشته است به این دلیل بوده که در جامعه تربیت و تعالی با هم پیوند داشته است و پیوندی که همراه با تعالی باشد، ذلت نمی‌پذیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه پاسداران باید با تأسی به سیره اهل بیت (ع) به‌ویژه امام حسین (ع) خود را به تعالی برسانند، افزود: مقام معظم رهبری افق این انقلاب را ترسیم کرده و فرموده‌اند این انقلاب باید به تمدن جهانی اسلام ختم شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: مؤمنان و انقلابیون و به‌ویژه پاسداران انقلاب اسلامی باید همت والا از خود نشان دهند و زمینه‌های جهانی شدن این انقلاب را آماده کنند تا همه جوامع بشری بتوانند از نعمت اسلام ناب محمدی برخوردار شوند و زیر پرچم و لوای اسلام قرار بگیرند./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات