۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۵۵۲۲۰۸
آیت‌الله مهمان‌نواز:

دهه فجر فرصتی برای بازگویی خدمات نظام اسلامی است

نماینده چهار دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای بازگویی خدمات و اقدامات نظام جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف است.
آیت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار شماری از روحانیان استان، با تبریک پیشاپیش دهه فجر، اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان خدمات و اقدامات نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب است.

وی افزود: امید می‌رود با برنامه‌ریزی مدون و پربار که نهایت تلاش و همت بالای مسؤولان است، بتوان عظمت و بزرگی انقلاب را به اثبات رساند.

آیت‌الله مهمان‌نواز در ادامه با اشاره به نقش روحانیت در انقلاب و نظام اسلامی، اضافه کرد: برای شکل گرفتن اسلام و احیای ارزش‌های اسلامی تلاش‌های زیادی انجام شد؛ اما به‌منظور حفظ، تداوم و شکوفایی انقلاب نیازمند به حضور روحـانیت در این عرصه مهم است.

وی افزود: کلاس‌های آموزشی و جلسات قرآنی و ارتباطات صمیمی با مردم، پر کردن اوقات فراغت با برنامه‌های فرهنگی و فراهم کردن زمینه‌های لازم برای حضور جوانان در مسجد باعث تقویت ایمان در دل‌های مردم خاصه جوانان می‌شود.

آیت‌الله مهمان‌نواز خاطرنشان کرد: توجه به نقش نماز، مسائل مذهبی و معنوی و مهارت‌های زندگی از شرایط داشتن یک خانواده سالم و مطهر است.

وی تصریح کرد: هجوم دشمن با هر وسیله‌ای می‌تواند بر پیکر نظام اجتماعی آسیب وارد کنند و خانواده‌ها باید در این زمینه آگاهی لازم را داشته باشند.

آیت‌الله مهمان‌نواز افزود: خانواده یکی از مهم‌ترین بخش‌های اجتماع است که اگر تربیت صحیح در خانواده صورت پذیرد موفقیت فرد و جامعه را به همراه دارد.

وی گفت: در این زمینه باید نخبگان جامعه به‌ویژه روحانیت پاسخگویی شبهات و بسیاری از سؤالات ذهنی جوانان و نوجوانان باشند تا دشمن نتواند آنها را نسبت به نظام و انقلاب ناامید کند./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات