۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۵۵۲۲۷۱
با حضور آیت الله موسوی جزایری؛

رییس جدید دفتر مجمع جهانی اهل بیت در خوزستان معارفه شد

رییس جدید دفتر مجمع جهانی اهل بیت در خوزستان با حضور آیت الله موسوی جزایری معارفه شد.
تودیع و معارفه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم معارفه حجت الاسلام سید جواد جزایری به عنوان رییس جدید دفتر مجمع جهانی اهل بیت در خوزستان ساعاتی پیش در استانداری خوزستان برگزار شد.

در این آیین که نماینده ولی فقیه در خوزستان، آیت الله حیدری، مدیر کل امور شیعیان دفتر مجمع جهانی اهل بیت و مدیر اجرایی دفتر مجمع جهانی اهل بیت و سایر مقامات استانی حضور داشتند، حجت الاسلام سید جواد جزایری به عنوان رییس جدید دفتر مجمع جهانی اهل بیت در خوزستان معرفی و از زحمات حجت الاسلام پیمان علی نژاد، رییس پیشین دفتر مجمع تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

در آیین معارفه آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به سابقه فعالیت های دفتر مجمع جهانی اهل بیت و اهداف تأسیس آن به فعالیت های رییس پیشین دفتر در خوزستان اشاره کرد و گفت: حجت الاسلام علی نژاد فرزندی برای ما است که همیشه در کنار ما بوده و وظایف محوله را به بهترین شکل ممکن به سرانجام رساند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه رییس پیشین دفتر مجمع در خوزستان به همراه طلاب و حوزه های علمیه خوزستان تمام قد از مرزهای عقیدتی استان دفاع کردند، افزود: دفتر مجمع جهانی اهل بیت به همراه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از ابتکارات و ایده های رهبری بودند که اهداف متفاوتی را دنبال می کنند.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام حسین نقده سوزان، مدیر کل امور شیعیان با اشاره به سابقه همکاری آیت الله موسوی جزایری با دفتر مجمع جهانی اهل بیت خاطرنشان شد: مجمع جهانی اهل بیت متعلق به همه مسلمانان و شیعیان بوده و اختصاص به کسی ندارد.

در این باره حکم انتصاب حجت الاسلام جزایری از سوی مدیر کل امور شیعیان دفتر مجمع جهانی اهل بیت قرائت شد.

لازم به ذکر است، آیین تودیع و معارفه در جلسه شورای اداری استان برگزار شد./9456/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات