۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۵۵۲۲۷۸
از سال آینده صورت می گیرد؛

راه اندازی مدرسه تخصصی تبلیغ در قاین

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی از صدور مجوز ایجاد مدرسه تخصصی تبلیغ در قاین خبر داد و گفت: مدرسه تخصصی تبلیغ قاین در سال آینده به مدارس استان اضافه می شود.
نصیرایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام مجید نصیرایی، مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی امشب در نشست هم اندیشی مدیران مدارس حوزه علمیه خراسان جنوبی با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اظهار داشت: باید گروه هایی در قالب اردوهای جهادی برای هر مدرسه ای شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه باید حضور طلاب در گروه های جهادی را داشته باشیم، گفت: در سال آینده سطح سه حوزه در قاین ایجاد می شود و مجوز ایجاد مدرسه تخصصی تبلیغ در این شهرستان صادر شده است.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه مدرسه تخصصی تبلیغ قاین در سال آینده به مدارس استان اضافه می شود، افزود: به وجود سطح دو حوزه در خضری دشت بیاض موافقت شده و سال آینده نیز سطح دو در این شهرستان وجود خواهد داشت.

حجت الاسلام نصیرایی تصریح کرد: همچنین شورای گسترش در مشهد با سطح سه در مدارس خواهران قاین، فردوس و طبس موافقت کرده است و سطح سه در این شهرستان ها ایجاد می شود.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا علما و نخبگان استان که در سایر شهرهای کشور حضور دارند را به استان برگردانیم و زمینه جذب علاقمندانی که می خواهند در استان فعالیت کنند، فراهم شود.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه تقویت حوزه های علمیه شهرستان از مطالبات رهبر معظم انقلاب است، خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی استانی فرهنگی و فرهیخته است و مقام معظم رهبری نیز از شهرستان بیرجند به عنوان شهر علم و ایمان یاد می کنند.

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه باید تعامل و همکاری میان دستگاه های اجرایی مرتبط و نهادها وجود داشته باشد، اظهار کرد: باید خراسان جنوبی استانی نمونه و الگو باشد که در کشور و جهان اسلام حرفی برای گفتن داشته باشد./880/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات