۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۵۵۲۲۹۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

عمل نکردن مسؤولان به قانون موجب نارضایتی در جامعه می شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: عمل نکردن مسؤولان به قانون موجب نارضایتی در جامعه می شود و این نارضایتی ها سبب نفوذ دشمن و ایجاد آشوب نیز می شود.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند شامگاه چهارشنبه در دیدار محمدعلی کی‌نژاد، رییس هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: شورای عالی انقلاب فرهنگی مهم ترین مسأله کشور است.

وی گفت: همانگونه که اعضا و اندام انسان در کارهای اجرایی فعال است و آن چیزی که آن را تنظیم می کند و جهت می دهد مغز می باشد، شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز اینگونه است و در این میان باید ارتباط مغز با اندام و جوارح به گونه ای باشد که آن چیزی که آن می خواهد انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی ارزشمند است، افزود: فرزندان ما مهم ترین ذخایر کشور هستند و اگر به آن ها توجه شود به طور قطع پیشرفت می کنند و در جامعه تاثیرگذار خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: سند دانشگاه اسلامی سرنوشت های فرد را در جامعه رقم می زند و درصدهای موفقیتی که انقلاب از نظر قدرت فرهنگی ایجاد کرد باید بیشتر از این می بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به تعبیر امام راحل انفجار نور بود اما در سلسه مراتب به گونه های مختلف آن بهره برداری نکردیم و قابل انکار نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: فرهنگ مسأله اصلی است زیرا انسان یک موجود فرهنگی می باشد و آنچه که می تواند ما را جهت دهد فرهنگ است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: تعهد و تفکر اسلامی در دانشگاه اسلامی مهم است، باید دقت کرد آن کسی که از پیش دبستانی آغاز کرده و وارد دانشگاه شده با چه تفکری آمده و امروز چه تفکری دارد و منتظر است فارغ التحصیل شده و در فلان شغل بکارگیری شود.

وی افزود: فرهنگ برای آن اقتضا می کند که در یک شغلی بکارگیری شود و مسؤولیتی به وی بدهند و اگر شغلی وجود نداشته باشد وی موجودی سرگردان و جذب خارج می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید روی فرهنگ نیروی انسانی کار شود، گفت: آن کسی که فارغ التحصیل می شود نباید منتظر کسی بماند تا وی را بکارگیری کند بلکه باید خودش کارآفرین باشد و از ذخایر دانش خود استفاده کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی عنوان کرد: یکی از مشکلات کشور، خود مسؤولان هستند و باید این مشکلات را در فرهنگ آن ها جستجو کرد و همواره خبرها حکایت از اختلاس، بی عدالتی و سوءاستفاده دارد زیرا با اسلام فاصله داریم.

وی با بیان اینکه در کشور مصوبات خوبی صورت می گیرد اما آیا این مصوبات اجرا شده یا خیر؟، بیان کرد: برخی از رفتارها و مشکلات موجب نارضایتی مردم می شود و این نارضایتی ها نشان می دهد مسؤولان اجرایی به قانون عمل نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: عمل نکردن مسؤولان به قانون موجب نارضایتی در جامعه می شود و این نارضایتی ها سبب نفوذ دشمن و ایجاد آشوب نیز می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه مسؤولان در مقابل حل مشکلات مردم کوتاهی کرده اند، افزود: قوای سه گانه و مسؤولان اجرایی جلسه بگیرند و این مشکلات به حق مردم را حل کنند./880/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات