۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۵۵۲۳۴۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

دلسوزی کافی نیست مسؤولان به میدان بیایند

حجت الاسلام اسکندری با اشاره به کاربردی‌کردن برنامه‌ها گفت: صرف دلسوزی مسؤولان مشکلی را از خانواده ها و جامعه حل نخواهد کرد بلکه باید کارها برای حل مشکلات راهبردی و میدانی صورت گیرد.
اسکندری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم امروز در کارگاه سبک زندگی اسلامی دوری از آسیب های اجتماعی که در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، گفت: مردم باید تأثیر کارهای صورت گرفته از سوی مسؤولان را در زندگی خود لمس کنند.

وی افزود: دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی تلاش خود را در ایجاد اشتغال و کار و رفع آسیب های اجتماعی و خانوادگی انجام می دهند و چیزی که مهم است و انتظار می‌رود اینکه مردم اثر این کارها را در زندگی روزمره خود و جامعه احساس کنند.

حجت الاسلام اسکندری با اشاره به کاربردی کردن برنامه ها و ارائه راهکار جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی  اظهار داشت: صرف دلسوزی مسؤولان مشکلی را از خانواده ها و جامعه حل نخواهد کرد بلکه باید کارها برای حل مشکلات راهبردی و میدانی صورت گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم نخست با بیان اینکه باید مشکلات و آسیب های اجتماعی را از دو دیدگاه به آن پرداخت، تصریح کرد: ابتدا باید پیشگیری و مانع از بروز هرگونه آسیب اجتماعی در جامعه بود و در مرحله بعد برای مقابله با آسیب ها راهکارهای عملی که تاثیرگذار در جامعه امروز باشد ارائه داد.

وی خاطر نشان کرد: باید علل و عوامل بروز آسیب‌های اجتماعی را شناسایی کرد و جهت کاهش این آسیب‌ها برنامه ریزی راهبردی انجام داد تا جوانان قدرت و امکان انجام آن را داشته باشند.

حجت الاسلام اسکندری اظهار داشت: جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی و رفع مشکلات در یک جامعه همه افراد آن جامعه وظیفه دارند احساس مسؤولیت کنند و برای مقابله با آن همه تلاش خود را انجام دهند.

در ادامه این کارگاه، رییس مبارزه با مواد مخدراستان قم گفت: اگر تک تک افراد وظیفه اجتماعی خود را انجام دهند مشکلی در جامعه پیش نخواهد افتاد چرا که همه افراد موظف هستند جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در این زمینه تلاش کنند./1325/پ۲۰۳/س

 

ارسال نظرات