۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۵۵۲۳۴۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دشمن برای تضعیف روحانیت دست به هر اقدامی می زند

رییس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: دشمن برای شکست روحانیت در جامعه از جنگ های مختلف و تهاجم فرهنگی استفاده می کند و برای زمین گیر کردن روحانیت هر کاری را انجام می دهد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و رییس شورای حوزه علمیه استان ظهر امروز در دیدار مدیران مدارس حوزه علمیه خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز دنیا در یک بن بست فکری و عقیدتی قرار دارد و از انسان یک موجود سرگردان ساخته است.

وی گفت: آنچه که در صحنه میدانی مشاهده می شود همان جنون سرگردانی است که سلطه تفکر اومانیستی چنین نتیجه ای دارد و داروی شفابخش این بیماری بزرگ جهانی در مکتب اهل بیت(ع) است.

رییس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه علمای الهی و بزرگ دین را حفظ کردند و در پیچ و خم تاریخ امانت را به اینجا رساندند، افزود: برخی افراد نمی دانند به چه کاری آمدند و هدف و مسؤولیت بزرگ آن ها چه است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند حوزه ها باید انقلابی بمانند، تصریح کرد: حوزه های علمیه اهداف سنگینی دارند که باید به آن عمل کنند.

وی ادامه داد: دشمن برای شکست روحانیت در جامعه از جنگ های مختلف منافقانه، منطقه ای، قبیله ای، مذهبی، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی استفاده کرده است و برای زمین گیر کردن روحانیت هر کاری را انجام می دهد.

رییس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن تصرف در افکار و عقاید جوانان را در پیش گرفته است، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان نباید دشمن را کوچک شمرد زیرا دشمنان خطرناک هستند و به هیچ چیزی رحم نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: هر کسی در هر جایگاهی که است به ویژه طلاب و مربیان دین و حوزه ها نباید اجازه دهند جامعه بخوابد زیرا خوابیدن همراه با نابودی است.

وی مسؤولیت طلاب و روحانیان حوزه علمیه را سنگین دانست و افزود: علم همراه با بصیرت، تقوا و کارآمدی داروی شفابخش می شود اما علم به تنهایی کافی نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جامعه علمی نباید بی تفاوت باشد و باید به اهداف دور نگاه کنید و به دنبال مسائل شخصی کمتر بروید، گفت: اگر مسؤولان بتوانند قانون اساسی را به درستی در جامعه پیاده کنند بسیاری از مسائل و مشکلات حل می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه دشمنان بدترین جنایت ها را در کشورهایی مانند لیبی، مصر، نیجریه، افغانستان، پاکستان، بحرین و سوریه انجام می دهند، عنوان کرد: این کشورها تنها می خواهند برای خود یک رأی بدهند اما دشمن این اجازه را به آن ها نمی دهند.

وی بیان کرد: ما هنوز در پیاده کردن دولت اسلامی در جامعه موفق نشده ایم تا گره ها باز شود، باید تلاش کنیم تا یک دولت اسلامی داشته باشیم و قانون اساسی به درستی در دولت اسلامی پیاده شود./880/پ203/ب1

ارسال نظرات