۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۵۵۲۳۴۵
مدیر حوزه علمیه لرستان:

فعالیت تبلیغی مبلغان ساماندهی می شود

مدیر حوزه علمیه لرستان از ساماندهی فعالیت تبلیغی مبلغان خبر داد و گفت: این اقدام از سوی اعضای شورای تبلیغ صورت می گیرد.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت مبلغان در طول سال بیان داشت: ساماندهی فعالیت تبلیغی مبلغان امری مهم برای رسیدن به هدف در عرصه تبلیغ است.

وی بر ضرورت ساماندهی فعالیت تبلیغی مبلغان تأکید کرد و افزود: با توجه به اهمیت این مهم شورای تبلیغ در استان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیرکل تبلیغات اسلامی و مدیرکل اوقاف لرستان راه اندازی شده است.

مدیر حوزه علمیه لرستان ابراز امیدواری کرد که در سایه ساماندهی فعالیت تبلیغی مبلغان شاهد رشد روزافزون فعالیت ها و ثمربخش بودن بیش از پیش تبلیغ مبلغان باشیم.

وی در ادامه با اشاره به نقش مبلغان در کاهش آسیب های اجتماعی اظهار داشت: فعالیت تبلیغی مبلغان باید بر اساس نیازهای جامعه و مشکلات روز در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام میناپور تصریح کرد: مبلغ اعزامی به مناطق تبلیغی باید ابتدا به مسائل روز جامعه آگاه بوده و با توجه به آسیب های پیش روی هر منطقه در فعالیت تبلیغی خویش اولویت بندی را در نظر بگیرد.

وی با اشاره به اینکه امروزه دشمن از فضای مجازی به عنوان یک ابزار در جبهه جنگ نرم استفاده می کند، خاطرنشان کرد: با پر رنگ شدن مبلغان در فضای مجازی باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.    

مدیر حوزه علمیه لرستان عنوان داشت: با بهره مندی از توان تبلیغی مبلغان و طلاب باید در تربیت نسلی انقلابی و مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان اقدامات مؤثری انجام داد./9459/۳۰۳/خ

ارسال نظرات