۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۵۵۲۳۵۴
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان:

مدعی خط امام نمی تواند وابسته به دیگران باشد

رییس شورای مرکزی جبهه مردمی تأکید کرد: کسی که نامش مومن و مدعی خط امام هم باشد اما تولی و وابستگی به یهود و نصری داشته باشد دیگر از حزب الله نیست زیرا محبت به شرک آنها را از مدار دین دور می‌کند.
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز( پنج‌شنبه ٥بهمن‌ماه) در هفتمین کنگره جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات این حزب برگزار شد، با اشاره به اخلاق حزبی و اهمیت آن اظهار داشت: در قرآن کریم که ملاک اصلی عمل ما است دو حزب بیشتر وجود ندارد که یکی حزب الله و دیگری حزب الشیطان است.

وی ادامه داد: اگر ما از مدار ولایت خارج شویم وارد حزب الشیطان شده‌ایم، در این میان قرآن در آیات ٥٦ سوره مائده و آخر سوره مجادله ویژگی حزب الله را بیان می‌کنند، در سوره مائده آمده است "ولی شما تنها خداوند متعال است و ولایت رسول خدا در ذیل آن قرار دارد".

رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: حزب الله کسانی هستند که تنها ولایت رسول خدا و ائمه را قبول دارند، البته ولایت‌فقیه هم در زمان غیبت در امتداد ولایت رسول خدا است، در واقع هرکسی ولایتی غیر از خداوند را بپذیرد طاغوت است.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با اشاره به آیه پایانی سوره مجادله یادآور شد: در این آیه آمده است " کسی نمی‌تواند ایمان به خدا و قیامت داشته و در عین حال مودت و دوستی با دشمنان خدا را نیز داشته باشد"، یکی از ویژگی‌های بارز حزب الله این است که تنها ولایت خدا و ولی خدا را می‌پذیرد.

وی افزود: اگر حزب برای ما به یک بت تبدیل شود و شاخص ما حزب باشد و در عین حال گرایش ما به حزب جای تولی به خدا را بگیرد شرک می‌شود، اگر همشهری‌گری و بت نفس و هم حزبی بودن در عرض ولایت خداوند قرار گیرد تبدیل به بت شده و نهایتا از چارچوب حزب الله خارج می‌شود.

تولیت آستان مقدس جمکران ابراز داشت: هر تشکل و تجمعی چنانچه در جهت مطلوب به دین خدا عمل کند خوب است، هرگونه وابستگی در عرض تولی خداوند و رسول او قرار گیرد به نوعی شرک و خروج از چارچوب حزب الله است، کسی که نامش مومن باشد و مدعی خط امام هم باشد اما تولی و وابستگی به یهود و نصری داشته باشد دیگر از حزب الله نیست زیرا محبت به شرک؛ آنها را از مدار دین دور می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی مرز خود را با یهود، نصری، صهیونیست، آمریکا و.. جدا نکردند و حتی کسانی که روز عاشورا ٨٨ آن اتفاقات را رقم زدند را انسان خداجو معرفی می‌کنند، اگر شما معتقد به خدا و دین هستید یکبار مرز خود را مشخص کنید، تا به حال کسی نگفته است که ما سخنان فلان فرد را قبول نداریم و همین عدم تعیین مرز کار را سخت کرده است و یک حداقل مرزبندی باید انجام شود.

وی در پایان گفت: قرآن سراسر مرزبندی بین کفر و نفاق با حق است، یکی از شاخص‌های اساسی فرد حزب اللهی ایجاد مرزبندی بین اسلام و کفر است، خوشبختانه ما نمونه‌های زیادی از حزب الله را در کشور داریم و امید است با تولی از خدا و تبری از غیرخدا بتوانیم به دین نزدیک شویم و موفق باشیم./816/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات