۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۵۲۳۶۷
آیت الله صافی گلپایگانی:

استفاده درست و بهینه از انرژی شکرگزاری نعمت های الهی است

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی آب و برق را جزء منابع ملی دانست و گفت: آب و برق از نعمت های الهی است که جزء منابع ملی به شمار می رود و باید درست استفاده شود.
آیت الله صافی در دیدار وزیر نیرو دیدار رضا اردکانیان وزیر نیرو با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رضا اردکانیان وزیر نیرو در ادامه سفر خود به شهر مقدس قم و دیدار با مراجع، با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی دیدار و گفت وگو کرد.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی آب و برق جزء منابع ملی دانست و گفت: آب و برق از نعمت های الهی است که جزء منابع ملی به شمار می رود و باید درست استفاده شود.

وی فرهنگ سازی برای استفاده از منابع ملی را ضروری دانست و افزود: باید نسبت به استفاده از این منابع حساس بود تا در آینده دچار مشکل نشویم از این رو باید با مشارکت و کمک همه افراد آب و برق به صورت منطقی و درست استفاده شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم بر مدیریت مصرف منابع خدادادی تأکید کرد و اظهار داشت: با استفاده درست و بهینه از نعمت های الهی شکرگزار آن باشیم نه این که با استفاده نادرست کفران نعمت کنیم.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به اهمیت مصرف درست انرژی و روایت هایی درباره لزوم پرهیز از اسراف، مجددا خواستار فرهنگ سازی برای استفاده صحیح مردم از انرژی و پرهیز آن ها از اسراف شد.

در ابتدای این دیدار، رضا اردکانیان گزارشی از عملکرد وزارت نیرو در عرصه آب و برق ارائه کرد./1323/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات