۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۵۵۲۵۴۲
در نشست هیأت رییسه با کمیسیون های خبرگان مطرح شد؛

از تأکید خبرگان بر پاسخگویی دولت به مطالبات معیشتی تا لزوم ساماندهی فضای مجازی

خبرگان ملت پاسخگویی دولتمردان به مطالبات معیشتی مردم را امری ضروری دانستند و بر لزوم ساماندهی فضای مجازی تأکید کردند.
مجلس خبرگان رهبری

آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، مسائل مطرح شده در نشست مشترک هیات رییسه و کمسیون های خبرگان را تشریح کرد.

وی افزود: در این جلسه اعضای هیأت رییسه و کمیسیون های خبرگان مهم ترین مسائل کشور و موضوعات مربوط به خبرگان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تأکید اعضای خبرگان بر لزوم پاسداری از دین و اخلاق توسط رییس جمهور اظهار داشت: خبرگان ملت پاسخگویی دولتمردان به مطالبات معیشتی مردم را امری ضروری دانستند.

وی با اشاره به بحث و بررسی اعضای خبرگان درباره معضلات فضای مجازی ادامه داد: لزوم تسریع در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و تقویت پیام رسان های داخلی و تأمین فناوری های لازم مورد تأکید مجلس خبرگان رهبری است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رعایت حقوق کاربران داخلی  فضای مجازی را مهم  و ضروری دانست و ابراز داشت: در جلسه هیأت رییسه و کمیسیون های خبرگان رهبری رعایت حق کاربران داخلی در بهره مندی از امنیت دینی، اخلاقی، اجتماعی و صیانت از بنیاد خانواده و بهرمندی سالم از فضای مجازی مورد تأکید واقع شد.

آیت الله کعبی همچنین با اشاره به لزوم مقابله هوشیاری و مقابله با توطئه ها و جنگ نرم دشمن عنوان کرد: اعمال حق حاکمیت ملی و تولید قدرت نرم در عرصه فضای مجازی برای مقابله با جنگ نرم دشمن مسأله ای مهم به شمار می رود که مطالبه خبرگان است./1323/

ارسال نظرات