۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۵۵۲۵۴۶
به همت مرکز تخصصی نماز صورت می گیرد؛

برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی نماز ویژه طلاب حوزه

دوره آموزشی، پژوهشی و مهارتی تربیت مربی نماز به همت مرکز تخصصی نماز در پردیسان قم برگزار می شود.
حجت الاسلام رجایی

حجت الاسلام رجایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری نخستین دوره آموزشی پژوهشی و مهارتی تربیت مربی نماز ویژه برادارن طلبه خبر داد و گفت: این  دوره  در مرکز تخصصی نماز آغاز شده است و در صورت تکمیل ظرفیت از هفته آینده در پردیسان نیز برگزار می شود.

رییس اداره تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز ادامه داد: دوره آموزشی پژوهشی و مهارتی تربیت مربی نماز یک دوره فشرده از دوره یکساله معارف نماز است که در120 ساعت برگزار می شود.

وی با اشاره به شرایط نام نویسی در دوره آموزشی پژوهشی و مهارتی تربیت مربی نماز اظهار کرد: شرایط شرکت در این دوره اتمام پایه ششم و حداکثر  سن40 سال است.

حجت الاسلام رجایی افزود: شیوه های دعوت به نماز، بررسی آیات و روایات نماز، اصول مشاوره و پاسخگویی، خانواده و نماز همچنین اسرار نماز از جمله موضوعات دوره آموزشی پژوهشی و مهارتی تربیت مربی نماز است.

رییس اداره تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز در زمینه شیوه، زمان و مکان نام نویسی همچنین مکان برگزاری کلاس ها گفت: دوره آموزشی، پژوهشی و مهارتی تربیت مربی نماز پردیسان ساعت 15:30تا 17:30 در مسجد امام حسن عسکری(ع) و 18:30 تا 20:30 در مسجد حضرت زینب(س) برگزار می شود.

وی ادامه داد: طلاب علاقه مند به شرکت در دوره آموزشی پژوهشی و مهارتی تربیت مربی نماز در پردیسان می توانند به صورت حضوری به قسمت آموزش مسجد مورد نظر مراجعه کنند یا با شماره 377740930 معاونت تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز تماس بگیرند.

حجت الاسلام رجایی در پایان خاطرنشان کرد: اعطای گواهی نامه پایان دوره و اولویت پذیرش در دوره یکساله مرکز تخصصی نماز از جمله امتیازات شرکت در دوره آموزشی، پژوهشی و مهارتی تربیت مربی نماز است./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات