۲۱ دی ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۵۵۲۶۵
نماينده مردم گيلان در مجلس خبرگان رهبري:

اقدام دولت نهم سبب فقر‌زدايي در كشور شده است

رسا، سرويس شهرستان ها ـ نماينده مردم گيلان در مجلس خبرگان رهبري عدالت را يكي از مسائل مهم در حكومت هاي اسلامي برشمرد و گفت: وقتي به بحث عدالت در نظام اسلامي مي پردازيم، هم مردم و هم دولتمردان، براي تحقق عدالت وظايفي دارند.
اقدام دولت نهم سبب فقر‌زدايي در كشور شده است

حجت‌الاسلام و المسلمين رضا رمضاني، نماينده مردم گيلان در مجلس خبرگان رهبري، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در رشت، به وظايف دولت در برابر مردم و نيز مردم در برابر دولت در مقوله عدالت اشاره كرد و گفت: توزيع عادلانه ثروت ميان مردم، يكي از وظايف مهم دولت در برابر مردم است.

وي با بيان اين‌كه دولتمردان بايد مبارزه با تبعيض را به صورت جدي در برنامه‌هاي خود قرار دهند، افزود: يكي از موانع جدي تحقق عدالت، تبعيض است و گام ديگر عدالتي است كه مردم نسبت به يكديگر دارند.

نماينده مردم گيلان در مجلس خبرگان رهبري، تقسيم عادلانه ثروت را يكي از مصاديق اجراي صحيح عدالت در كشور برشمرد و تصريح كرد: توزيع عادلانه ثروت ملي در همه اقشار جامعه، خواسته عموم مردم است.

حجت‌الاسلام و المسلمين رمضاني با بيان اين‌كه عدالت ديني، آن‌قدر وسيع و ظريف است كه همه بخش‌هاي حوزه اقتصادي و اجتماعي انسان را شامل مي‌شود، ادامه داد: براي تحقق عدالت بايد به نكته‌هاي راهبردي و كاربردي توجه داشته باشيم و آن را اجرايي كنيم.

وي همچنين به اقدام مناسب دولت نهم درباره فقر‌زدايي در كشور اشاره كرد و بيان داشت: دولت نهم تاكنون تلاش‌هاي فراواني به‌منظور از بين‌بردن تبعيض و فقر‌زدايي انجام داده كه تأثير مناسبي نيز داشته است.

ارسال نظرات